معرفی رینگ برادرز STRODE

0

شرکت رینگ برادرز که در بازسازی اساسی خودروهای کلاسیک تبحر دارد، یک محصول جدید به نام STRODE را معرفی کرده است، که می‌­توان آن را تولدی دوباره برای این نمونه از شورولت کامارو مدل 1969 دانست.

STRODE نمایش دهنده توانایی رینگ برادرز است، که پس از 6500 ساعت کار، به نسخه­‌ای مدرن و هیجان­‌انگیز از کامارو 69 بدل شده است.
طراحی کلی بدنه STRODE به مدل اصلی وفادار مانده با این تفاوت که عرض بدنه بیش از 12 سانتیمتر افزایش یافته و طراحی برخی اجزا همچون کاپوت و سقف کمی تغییر کرده است.

همچون سایر محصولات رینگ برادرز، STRODE هم از قطعات فیبرکربن بی‌نصیب نمانده و برآمدگی گلگیرها، اجزای سپرهای جلو و عقب، دیفیوزرها و باله عقب با رنگ مشابه بدنه یعنی سفید BASF Glasurit Ghost  رنگ‌آمیزی شده است.

در زیر کاپوت، پیشرانه 8 سیلندر Wegner Motorsports LS3 به همراه سوپرشارژر Whipple نصب شده است، که 1010 اسب­‌بخار قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته دستی Bowler Tremec به محور عقب ارسال می‌کند.

سیستم تعلیق مستقل FAST TRACK، سامانه ترمز Baer، رینگ‌های HRE و تایرهای پایلوت اسپرت 4S ساخت میشلن، از دیگر ویژگی‌های بخش فنی در این خودروی اسپرت است.

در فضای کابین STRODE نیز با نشانگرهای دیجیتال Dakota Digital و سیستم تهویه Dakota Digital مواجه هستیم، که با طراحی کلاسیک این بخش کاملاً هماهنگ است. روکش چرم نارنجی تیره از برند Upholstery Unlimited و سیستم صوتی JL Audio هم حال و هوای خاطره‌­انگیز این بخش را تشدید کرده است. علاوه‌براین میله­‌های حفاظتی با روکش پارچه دست­دوز، ایمنی سرنشینان را تضمین می­‌کند.

آقای مایک رینگ از بنیانگذاران شرکت رینگ برادرز، STRODE را بهانه­‌ای برای نمایش توانایی این شرکت دانسته که پس از 6500 ساعت کار، به ساخت نسخه­‌ای مدرن و هیجان­‌انگیز از کامارو 69 منجر شده است. جیم رینگ از دیگر بنیان‌گذاران این شرکت نیز به بدنه فیبرکربنی این خودروی منحصربه‌فرد، جزئیات آن و تکنیک رنگ‌آمیزی اشاره کرده است.

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.