معرفی خودرو جدید گریت وال هاوال کول‌داگ +عکس

0

در چند ماه اخیر به قدری در بخش اخبار خودرو درباره محصولات جدید از برندهای متفرقه جدید چینی خوانده‌ایم، که احتمالاً برندهای قدیمی‌تر نظیر هاوال را تاحدی فراموش کرده­‌ایم. احتمالاً گریت وال نیز به این امر واقف بوده و به همین منظور، هاوال کول‌داگ را معرفی کرده است.


طراحی هاوال کول‌داگ

هاوال کول‌داگ یک شاسی‌بلند کامپکت با ابعاد 4.52، 1.875، 1.745 و 2.71 متر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهاست.

فرم جعبه‌­ای بدنه هاوال کول‌داگ به لطف قطعات مشکی حاشیه گلگیرها و پائین درها، چهره‌­ای مشابه با خودروهای آفرودر برای محصول هاوال به ارمغان آورده است. جلوپنجره مستطیل شکل با اجزای عمودی و فرم ساده سپر جلو نیز این فرم را تشدید می­‌کند.

ستون‌های B , A و C هم با رنگ نقره‌­ای تزئین شده است، که شاید با رنگ مشکی ترکیب جالبی ایجاد کند ولی برای نمونه سبز رنگ حاضر در تصاویر، چندان زیبا به نظر نمی‌­رسد.

شیشه کم عرض، کاور چرخ زاپاس روی در صندوق و چراغ‌های عمودی عقب، ترکیبی عجیب را پدید آورده که البته چندان هم ناخوشایند نیست.

کابین و امکانات هاوال کول‌داگ

فضای کابین هاوال کول‌داگ به لطف خطوط مستقیم، با طرح بدنه هماهنگ شده، هرچند که برخی موارد همچون قطعات فیبرکربن مصنوعی و جزئیات زرد رنگ در بخش‌های مختلف، از ایجاد یکنواختی جلوگیری کرده است.

نمایشگر اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی با پشتیبانی از KTV با فضای ابری و سیستم صوتی JVC با 18 بلندگو در نقاط مختلف از جمله پشت­ سری‌­ها، از مهمترین ویژگی­‌های قابل اشاره در کابین این شاسی­‌بلند پنج نفره است.

بد نیست بدانید سیستم صوتی موجود در هاوال کول‌داگ محصول همکاری مشترک گریت وال با JVC است، سرمایه‌­گذاری به ارزش 28 میلیون یوان که از نتایج آن در سایر محصولات گریت وال نیز استفاده خواهد شد.

مشخصات فنی هاوال کول‌داگ

نیروی محرکه هاوال کول‌داگ از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 184 اسب‌­بخار قدرت و 275 نیوتن‌متر گشتاور تامین شده، که به گیربکس 7 سرعته DCT متصل است. این خودرو در هر دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

هاوال کول‌داگ از سه ماهه سوم سال جاری و با قیمت 120 الی 150 هزار یوان (17,900 الی 22,370 دلار) در چین عرضه خواهد شد. نکته جالب اینکه قیمت این خودرو در محدوده سایر محصولات برند هاوال قرار می‌­گیرد.

منبع: carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.