هیچ گاه فراموشت نمیکنم باطری

0

یکی از رازهای ثروتمند شدن این است که کاری را انجام دهید که عاشق آن هستید. علاقه داشتن به کار باعث می ‌شود تا کار را به سبک خودتان انجام دهید. ساعاتی که برای کسب و کارتان صرف می‌کنید، مانند برق و باد برایتان می‌گذرد و گذر زمان را متوجه نمی ‌شوید. با عشق به باطری ثروت بی نهایت به دست آورید.

باطری ماشین تیگو 5

باطری ماشین تیگو  5 از 66 تا 74 آمپر است و به دلیل تفاوت آمپر قیمت آن هم متفاوت است و نحوه تشخیص بهترین مدل برای خرید در این مطلب توضیح داده شده است. ماشین تیگو 5 از جمله مدل های محبوب و باکیفیت اتومبیل های چینی چری است که در مقایسه با شکل ظاهری مدل قبلی چراغ های جلو، سپر و درب صندوق تغییرات اساسی کرده اند. به دلیل فروش بالای انواع محصولات شرکت چری در ایران و محبوبیت تمامی مدل های تیگو، امکان خرید باطری ماشین تیگو 5 در نمایندگی ها به سهولت مهیا شده است. با خرید باطری تیگو 5 از نمایندگی رسمی ضمن بهره بردن از قیمتی ارزان تر می توان ضمانت نامه معتبری در مورد آن دریافت کرده و از اصالت باطری اطمینان خاطر کامل داشت. با خرید باطری های دارای ضمانت نامه شما می توانید از تضمین 12 ماهه و در برخی برندهای دیگر تا ضمانت 24 ماهه بهره مند شوید.

 باطری ماشین ریو

باطری ماشین ریو را به روزترین و پیشرفته ترین نمونه می دانند که دارای الکترولیت مایع است و کاملا با خودروی تیبا 2 سازگاری دارد. باطری ماشین تیبا می تواند از میان باطری های پریمیوم اتمیک یا اوربیتال، باطری تروپیکال و یا حتی باطری سوزوکی انتخاب شود. آکومولاتور باطری حاوی چندین صفحه بوده و محفظه حاوی محلول الکترولیت متشکل از آب مقطر و اسید سولفوریک است. این باطری تا چندین سال می تواند کارایی داشته باشد البته اگر به صورت درست از آن نگهداری کنید می توانید طول عمر باتری را بیشتر افزایش دهید. باطری ماشین ریو اگر باکیفیت‌ باشد مدت زیادی دوام می آورد، اما باید به خاطر داشته باشید که این یک جزء الکترو شیمیایی است.

باطری ماشین تیبا 2

در میان خودرو های دارای قیمت میان رده می توان تیبا 2 را یکی از مطمئن ترین و پرفروش ترین های حال حاضر بازار دانست. تهیه قطعات جانبی و تجهیزات مربوط به خودروی تیبا 2 از جمله باطری ماشین تیبا 2 کار چندان دشوار و هزینه بری نیست. مدل های تیبا 1 و تیبا 2 می توانند از یک باطری ماشین با آمپراژ و ولتاژ یکسان استفاده کنند و فقط لازم است تا مطمئن ترین برند حال حاضر بازار برای آن ها انتخاب شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.