معرفی شورولت اوئو سدان 2024

0

مدتی پس از انتشار تصاویر نسل جدید شورولت اوئو هاچ‌بک در دسامبر 2022 ، اکنون مشخصات بیشتری از این خودرو به همراه چند تصویر از نسخه سدان هم منتشر شده است.

شورولت اوئو – Aveo – در نسل اول توسط شرکت دوو طراحی شد و در مدت 10 سال، تحت 7 برند و در 120 کشور مختلف به فروش رسید. تولید نسل دوم در سال 2020 و بدون معرفی جانشین مستقیم قطع شد، اما ظاهرا شورولت قصد دارد یکی  از محصولات مخصوص بازار چین به نام سِیل (Sail) را در مکزیک با نام اوئو عرضه کند.

طراحی شورولت اوئو سدان 2023

نسل جدید شورولت اوئو در چین توسط اتحاد سایک-جی­‌ام-وولینگ و براساس پلتفرم SP طراحی و تولید شده است و تحت برند وولینگ به فروش می‌­رسد.

فرم بدنه شورولت اوئو تحت تاثیر زبان طراحی برند وولینگ شکل گرفته و از هویت اقتصادی این خودرو خبر می­‌دهد. مواردی مثل چراغ‌های هالوژن جلو، تعلیق نیمه مستقل عقب و رینگ‌های 15 اینچی هم این گزاره را تایید می­‌کند.

کابین و امکانات شورولت اوئو سدان 2023

شورولت اوئو سدان در سه تریم عرضه می­‌شود. مدل پایه به شش کیسه هوا، ترمز ABS، نمایشگر 8 اینچی، دوربین عقب و حسگر فشار باد تایر مجهز شده است، هرچند که این تریم فقط در اختیار مشتریان حقوقی قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی شورولت اوئو سدان 2023

شورولت اوئو در هر دو نسخه سدان و هاچ‌بک در مکزیک به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 98 اسب­‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را به گیربکس شش سرعته دستی یا CVT خودکار انتقال می­‌دهد.

برنامه تولید شورولت اوئو سدان 2023

تولید شورولت اوئو در چین آغاز شده است و این خودرو از بهار در اختیار مشتریان قرار می­‌گیرد. از قیمت نسل جدید شورولت اوئو اطلاعی در دسترس نیست، اما مدل فعلی با قیمت پایه 14,600 دلار به فروش می‌­رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.