آخرین مهلت ثبت نام استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲

0

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اسفند ۱۴۰۱ ، آیا زمان ثبت نام استخدام آموزش و پرورش تمدید شد برای جاماندگان

سازمان سنجش در اطلاعیه های خود مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را به اطلاع عموم می رساند و داوطلبان علاقه مند به استخدام در آموزش و پرورش فرصت دارند در زمان تعیین شده به صورت اینترنتی و از طریق سایت این سازمان به نشانی اینترنتی sanjesh.org جهت ثبت نام اقدام کنند.

اخبار استخدام شرایط استخدام دولتی مجله اقتصاد یوسف نوری کیست وزیر آموزش و پرورش کیست اخبار آموزش و پرورش استخدام جدید آموزش و پرورش زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام جدید دستگاه های دولتی

مهلت ثبت نام : زمان شروع زمان شروع ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ می باشد.

در خصوص مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۱ زمان ثبت نام از ۱۰ اسفندماه بوده و تا ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که لینک ثبت نام آزمون در این بخش از مقاله قرار داده شده است.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی) آغاز شده و تا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام در آزمون

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

فعلا زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ تمدید نشده است.

حداقل معدل برای استخدامی آموزش و پرورش

حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش چقدر است ؟ آیا شرط معدل برای آزمون سال بعد همچنان پابرجاست یا حذف خواهد شد ؟

تا آزمون استخدامی سال ۹۹ ، حداقل معدل لازم برای شرکت در این آزمون معدل فارغ التحصیلی ۱۵ تمام بود که با اعتراض  داوطلبان ، شرط معدل حذف شد. هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ، شرط معدل استخدام در آموزش و پرورش را حذف نمود و از این پس برای شرکت در آزمون استخدامی هیچ گونه شرط معدلی برای دارندگان مدرک کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری وجود ندارد.

همچنین طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، شرط معدل برای این آزمون وجود ندارد پس اگر تمام شرایط مثل شرط سنی را دارا می باشید ولی معدل مناسبی ندارید ، امکان شرکت در آزمون برای شما فراهم است.

در رابطه با حداقل معدل لیسانس برای استخدام آموزش و پرورش نیز می توان گفت که در این رابطه خوشبختانه تا به حال هیچ نوع شرط معدلی از طرف سازمان سنجش و همچنین آموزش و پرورش برای شرکت متقاضیان قرار داده نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.