غول پیکرترین خودروی هامر جهان + عکس

2

تصاویری شوکه کننده از غول پیکرترین خودروی جهان با 14 متر طول!

میلیاردر شیخ حمد بن حمدان آل نهیان از خانواده سلطنتی امارات رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین هامر جهان با 6 متر قد، 14 متر طول و 6 متر عرض دارد. این خودرو کاملاً قابل رانندگی است و تقریباً دو خط اتومبیل را در بر می گیرد.

بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو دوست دارند تا کامیون‌ها و شاسی بلندهای خود را با استفاده از کیت های بالابر و لاستیک های کامیون بزرگ جلوه دهند. اما یک مرد از امارات متحده عربی همه طرفداران خودرو را بهت زده کرده‌است.

میلیاردر شیخ حمد بن حمدان آل نهیان (معروف به “شیخ رنگین کمان”) از خانواده سلطنتی امارات رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین هامر جهان با 6 متر قد، 14 متر طول و 6 متر عرض دارد. این خودرو کاملاً قابل رانندگی است و تقریباً دو خط اتومبیل را در بر می گیرد.

هامر بخشی از مجموعه رکورد جهانی این میلیاردر از وسایل نقلیه 4 در است که شامل 718 کامیون و شاسی بلند است.

گفته می‌شود که این هامر با چهار موتور دیزل کار می‌کند و فضای داخلی آن شبیه یک خانه است. حتی یک سینک و توالت در سطح پایینی آن نصب شده‌است!

این تنها وسیله نقلیه بزرگی نیست که شیخ در اختیار دارد. همچنین می‌توانید جیپ ویلیز هیولایی او را در موزه دیگری که مالک آن است، یعنی موزه ملی خودرو امارات، پارک شده بیابید./اقتصادنیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. Mina می گوید

    پولهایی که ایران بهشون میده

  2. هرکول می گوید

    این عربها از کجا این همه پول میارن خدا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.