آموزش تعویض لامپ چراغ جلو لیفان X60

0

چراغ‌های جلوی لیفان ایکس 60 بیش از هر قسمت دیگری از خودرو، مهم هستند. برای ایمنی افراد در داخل و خارج از اتومبیل، چراغ‌های جلو باید به صورت درست کار کنند. نکته مهم این است که روند تعویض چراغ‌های جلوی لیفان X60، بسیار ساده‌تر از حد پیش‌بینی شده است. با داشتن چند ابزار و برخی از مواردی که به راحتی قابل دسترسی هستند، چراغ‌های جلوی لیفان می‌توانند در کمترین زمان تعویض و روشن شوند. بنابراین، اگر به دنبال تعویض چراغ‌های جلوی لیفان X60 هستید، در جای درستی هستید.

مقایسه رنو داستر با جیلی امگرند بررسی رنو داستر قیمت رنو داستر معایب رنو داستر قیمت جیلی امگرند RV7 مقایسه لیفان با ام وی ام مقایسه لیفان ایکس 60 با X22 مقایسه خودرو چینی قیمت ام وی ام X33 مشخصات ام وی ام X33 قیمت لیفان ایکس 60 مشخصات لیفان X60

 قیمت چراغ جلو لیفان x60  تعویض لامپ چراغ جلو لیفان  تعمیرات تخصصی لیفان x60  آموزش برق خودرو  تعویض لامپ چراغ خودرو

مراحل تعویض چراغ جلوی لیفان X60

  1. ابزارهای لازم: اولین و مهمترین مرحله در تعویض چراغ جلو، جمع آوری ابزارهای لازم است. لامپ جدید، اولین چیزی است که باید آن را خریداری کرده باشید. چک کنید تا وسایل سازگار با لیفان X60 را تهیه کرده باشید. به چند دستمال مرطوب و دستمال الکلی برای تمیز کردن لامپ جدید نیاز خواهید داشت. یک انبردست یا یک پیچ گوشتی لازم است تا کل فرآیند به صورت ساده انجام شود.
  2. محل دقیق نگهدارنده لامپ را پیدا کنید: زمانی که خودرو، خاموش و در محلی که برای کار مناسب است پارک شده، می‌توان مراحل تعویض لامپ جلو را انجام داد. بهترین راه دسترسی به لامپ چراغ جلوی لیفان X60 از طریق محفظه موتور است. برای شروع کاپوت خودروی خود را باز کنید و به دنبال قسمت پشت چراغ جلو بروید. تقریباً در همه اتومبیل‌ها ، مجموعاً سه سیم است که از دوشاخه خارج می‌شوند. این پلاگین به شکل ذوزنقه‌ای شکل است.
  3. سیم کشی را خارج کنید: بافت اصلی اتصال دهنده که شاخه را در جای خود قرار می‌دهد، به شکل یک گیره فلزی، یک پلاستیک یا در برخی موارد دیگر، یک درپوش پیچی است. روشی که برای بیرون آوردن سیم کشی استفاده می‌شود کاملاً به این بستگی دارد که با کدام یک از آن‌ها مواجه هستید.
  4. لامپ قدیمی را خارج کنید: بعد از باز کردن اتصال دهنده‌های لامپ، به راحتی می‌توانید لامپ قدیمی را خارج کنید. برای خارج شدن لامپ، مقداری چرخش یا تکان دادن لازم است. اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این کار احتیاط می‌کنید، نباید زیاد نیرو وارد شود.
  5. لامپ جدید را در جای خود بگذارید: دستمال مرطوب و دستمال‌های توصیه شده در ابتدای مقاله را به یاد دارید؟ اینجا جایی است که باید از آن‌ها استفاده نمایید. توصیه نمی‌شود لامپ جدید را با دستان خود لمس کنید. به این دلیل که روغن‌های موجود در پوست شما می‌توانند باعث سوختن آن در لحظه روشن شدن چراغ جلوی لیفان X60 شوند. بر این اساس، قبل از اینکه حتی آن را از بسته بندی محافظتی خارج کنید، دست خود را با یک دستمال مرطوب مسلح کنید. همان‌طور که مراحل باز کردن و خارج کردن لامپ را انجام دادید، برای بستن لامپ جدید، همان مراحل را انجام دهید. در نهایت سوکت‌های برق آن را جا بزنید و لامپ‌ها را روشن کنید. به همین سادگی!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.