دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی نمایشگاه خودرو در قم +عکس

0

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری عوامل اصلی و مظنونان تحریق عمدی بنگاه خودرو خبر داد و گفت: بر اساس تحقیقات اولیه علت اصلی این اقدام اختلافات شخصی و کینه توزی بوده است.

 اخبار قم  اخبار حوادث  نمایشگاه خودرو  آتش زدن خودرو  حوادث واقعی

حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان قم گفت: در پی وقوع آتش سوزی بنگاه خودرو در حوالی ساعت ۵ صبح مورخ ۲۴ شهریور در خیابان ۱۵ خرداد قم و بازتاب خبر آن در فضای مجازی تحقیقات فنی برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شد و با تشکیل پرونده و صدور دستورات قضایی بازپرس شعبه ۱۷ دادسرای قم ۴ تن از عوامل این پرونده شناسایی و روانه زندان شدند.

دادستان قم در خصوص نحوه وقوع این آتش سوزی بیان داشت: در ابتدا دو تن از متهمان اقدام به تهدید و ربودن نگهبان ساختمان نیمه کاره مجاور نمایشگاه با خودروی خود می کنند و در این حین متهمان اصلی از طریق این ساختمان، وارد پشت بام نمایشگاه شده و با استفاده از دستگاه جوشکاری هوابرش درب ها را بریده و وارد ساختمان می شوند و پس از قطع دوربین های نمایشگاه با بنزین نمایشگاه را به آتش می کشانند و پس از متواری شدن این متهمان از محل، نگهبان را در خیابان های اطراف رها می کنند.

دادستان قم با اشاره به سرقتی بودن پلاک خودروی متهمان افزود: در این آتش سوزی ۸ دستگاه خودرو خارجی اعم از سراتو، بی ام و، لکسوز، بنز، تویتا، مگان و سانتافه و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت و تمامی تجهیزات مغازه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در آتش سوختند.

این مقام قضایی احراق عمدی بنگاه خودرو و سایر وسایل داخل آن، آدم ربایی و سرقت را از اتهامات متهمان این پرونده دانست و گفت: تحقیقات اولیه گویای اختلافات شخصی شاکی و متهم اصلی این پرونده می باشد.

دادستان قم با بیان اینکه با وجود در نظر گرفتن تمامی تمهیدات از سوی متهمان برای عدم شناسایی و از بین بردن سرنخ ها و مدارک اعم از سرقت دوربینهای مداربسته، استفاده از پلاک سرقتی خودرو، پوشاندن کامل چهره و دیگر موارد با دستورات قضایی و اقدامات تخصصی و فنی عوامل انتظامی، متهمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر شدند هشدار داد: هر گونه اخلال در امنیت و آسایش مردم به طور کامل رصد و با مجرمان با قاطعیت برخورد می شود.
منبع:مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.