سریع ترین هایپرکار چهار نفره جهان! +عکس و فیلم

0

سریع ترین هایپرکار چهار نفره جهان!

Koenigsegg Gemera یک هایپرکار هیبریدی است که اولین مدل چهارنفره کونیگزگ است و حداکثر سرعت آن 249 مایل در ساعت (401 کیلومتر بر ساعت) است.

 koenigsegg gemera  مشخصات کونیگزگ جمرا  خودرو اسپرت  بهترین خودرو اسپرت  سریعترین خودروی برقی جهان  سریعترین خودرو الکتریکی  سریعترین خودرو  کونیگ زگ ساخت کدام کشور است  سرعت کونیگ‌ زگ آگرا  فیلم و کلیپ

کونیخزگ از یک هایپرکار چهار نفره با نام Gemera رونمایی کرد. این خودرو برخلاف دیگر محصولات این شرکت توانایی حمل ۴ نفر را دارد.

Koenigsegg Gemera جدید است و یک خودروی خانوادگی است. در واقع، ما این را می دانیم زیرا دارای چهار صندلی، جا لیوان سرد و گرم، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی صندلی های جلو و عقب، شارژ بی سیم تلفن و قابلیت ذخیره چمدان دستی چهار بزرگسال است.

این موتور دارای قدرت 1700 اسب بخار، گشتاور 2580 پوند فوت، توانایی رسیدن از 0 تا 62 مایل در ساعت در 1.9 ثانیه و تا 250 مایل در ساعت با “سرعت تطبیق رکورد” است.

چه انتظار دیگری از کونیگزگ دارید؟ خود رئیس کریستین فون کونیگزگ، Gemera جدید را به‌عنوان یک دسته کاملاً جدید از خودروها توصیف می‌کند که در آن مگاکارهای شدید با فضای داخلی جادار و آگاهی نهایی محیطی ملاقات می‌کنند.

کونیخزگ محصول جدید خود را در دسته ای با عنوان مگا GT طبقه بندی می کند.به گفته مدیر کونیخزگ، Gemera در دسته‌ای کاملا جدید از خودروها قرار می گیرد که ما آن را مگا GT می نامیم.این خودروساز سوئدی در پی لغو شدن نمایشگاه خودروی ژنو از مدل Gemera رونمایی کرد چون قرار بود این خودرو نیز در ژنو رونمایی رسمی خود را تجربه کند.

کونیخزگ Gemera می تواند به راحتی ۴ سرنشین را درون خود جای دهد و حتی فضای کافی برای وسایل آنها نیز دارد.دسترسی به کابین نیز با دو در بزرگ که به سمت بالا باز می شوند امکان پذیر است.با توجه به فاصله محوری ۳ متری در این خودرو فضای سرنشینان در سطحی بسیار خوب قرار دارد.همانطور که از یک خودروی چهار نفره ساخت کونیخزگ انتظار می رود امکانات Gemera نیز بسیار خوب است.

سرنشینان از امکاناتی چون:

  • سیستم مالتی مدیا،
  • شارژر وایرلس تلفن همراه،
  • اپل کاپلی، اتصال وای فای،
  • سیستم صوتی ۱۱ اسپیکر،
  • دوربین دید اطراف،
  • ۴ چراغ مطالعه،
  • سیستم تهویه خودکار سه منطقه ای
  • و دو جالیوانی برای هر سرنشین بهره مند هستند.

پیشرانه احتراق داخلی دو لیتری با ۶۰۰ اسب بخار قدرت

 koenigsegg gemera
 مشخصات کونیگزگ جمرا
 خودرو اسپرت
 بهترین خودرو اسپرت
 سریعترین خودروی برقی جهان
 سریعترین خودرو الکتریکی
 سریعترین خودرو
 کونیگ زگ ساخت کدام کشور است
 سرعت کونیگ‌ زگ آگرا
 فیلم و کلیپ

اصلی ترین قسمت کونیخزگ Gemera موتور پلاگین هیبریدی آن است که می تواند ۱۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

کونیخزگ در این خودرو از ۳ موتور برقی در کنار یک موتور ۲ لیتری ۳ سیلندر تویین توربو استفاده کرده است.

Gemera جدید دارای سه موتور الکتریکی است – یکی در هر چرخ عقب و دیگری روی میل لنگ – که به تنهایی 1100 اسب بخار را به طور همزمان تولید می کند. در حالت EV، درایو عقب، Gemera می تواند به سرعت 186 مایل در ساعت برسد و باتری 800 ولتی آن تا 31 مایل برد دارد.

Gemera جدید دارای سه موتور الکتریکی است - یکی در هر چرخ عقب و دیگری روی میل لنگ - که به تنهایی 1100 اسب بخار را به طور همزمان تولید می کند. در حالت EV، درایو عقب، Gemera می تواند به سرعت 186 مایل در ساعت برسد و باتری 800 ولتی آن تا 31 مایل برد دارد.

موتور بنزینی این خودر که TFG نام دارد از فناوری جدیدی استفاده می کند و فاقد سوپاپ است.این موتور کوچک می تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را به تنهایی تولید کند.موتورهای الکتریکی نیز ۱۱۰۰ اسب بخار دیگر را تولید می کنند.هر یک از چرخ های عقبی دارای یک موتور برقی هستند.موتور برقی سوم روی میل لنگ موتور بنزینی سوار شده است.

کونیخزگ شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل را ۱.۹ ثانیه اعلام کرده است و وعده داده که Gemera رکورد شتاب صفر تا ۴۰۰ کیلومتر را هم خواهد شکست.

این موتور توانایی کار کردن با انواع مختلف سوخت را دارد که برای نمونه می توان به اتانول، سوخت E85 و بنزین معمولی را دارد.

همچنین امکان حرکت تنها با موتورهای برقی را هم دارد.

سه موتور الکتریکی Gemera می تواند این خودرو را تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر برسانند. شعاع حرکتی نیز در حالت تمام برقی به ۵۰ کیلومتر می رسد. کونیخزگ Gemera از شاسی مونوکوک استفاده می کند.

از دیگر فناوری‌های این خودرو سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب و سیستم چهارچرخ محرک هوشمند با قابلیت تغییر بردار گشتاور است.چنین سیستمی می تواند هندلینگ بسیار بالایی را برای Gemera در پیچ‌ها فراهم کند.کونیخزگ تنها ۳۰۰ دستگاه از Gemera تولید خواهد کرد.

پیش بینی می شود هر کدام قیمتی در حدود یک میلیون دلار داشته باشند.

Only 300 will be built, and expect it to cost somewhere in the region of €1.7m. A lot of money for a family car, you might think, but considering the performance and the fact it’s a Koenigsegg – the first-ever four-seat Koenigsegg – it’s not bad value. What a Car indeed.

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.