معرفی سدان لوکس جنسیس G70 مدل 2024 (عکس)

0

سدان لوکس جنسیس G70 اسپرت از پیشرانه 2.5 لیتری کیا استینگر برای قدرت استاندارد بیشتر استفاده می کند.

همین سه سال پیش، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه سدان اسپورت کیا استینگر برای این دنیا زیاد نیست، اما خودروساز کره‌ای همه را شگفت زده کرد و در عوض این مدل را با به‌روزرسانی کامل و موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر جدید به‌روزرسانی کرد . از نظر مکانیکی مرتبط است سدان اسپورت جنسیس G70 که موتورترند برنده خودروی سال ، همان ارتقاء پیشرانه پایه را دریافت می‌کند تا هر دو سدان اسپرت را برای چند سال دیگر زنده نگه دارد. در اینجا چیزی است که G70 به‌روزرسانی شده به‌همراه افزایش قدرت ارائه می‌دهد.

 GENESIS G70
 قیمت جنسیس G70
 مشخصات جنسیس G70
 مشخصات فنی جنسیس G70
 محصولات جدید جنسیس
 بهترین خودروهای 2024
 مجله خودرو

جنسیس برای مدل ۲۰۲۴، پیشرانهٔ پایهٔ ۲ لیتری سدان G70 را با یک نمونهٔ جدید ۲.۵ لیتری جایگزین کرده است که ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

هرچند قرار نیست جنسیس G70 نسل دیگری داشته باشد اما برند لوکس هیوندای هنوز هم در تلاش است تا توجهات را به نسل کنونی جلب کند. بدین منظور، جنسیس خبر از ارائهٔ پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدیدی برای G70 مدل ۲۰۲۴ در بازار آمریکا داده است. البته این مدل جدید اوایل امسال در بازار کره جنوبی معرفی شده بود. پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری مذکور جایگزین موتور ۲ لیتری توربوشارژ کنونی خواهد شد که هم‌اکنون در G70 پایه ارائه می‌شود. موتور جدید با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور، ۴۸ اسب بخار قوی‌تر است.

این سدان کره‌ای به‌صورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود اما تنها گیربکسی که برای آن ارائه می‌شود یک نمونهٔ هشت سرعتهٔ اتوماتیک است زیرا چند سال پیش جنسیس گیربکس شش سرعتهٔ دستی G70 را حذف کرد. این برند لوکس کره‌ای برای مهار قدرت بیشتر G70 پایه، آن را به‌صورت استاندارد به سیستم ترمز جدید برمبو مجهز کرده است. بااین‌حال، در بیرون تغییری صورت نگرفته و صرفاً دو رنگ جدید آبی و خاکستری ارائه شده است.

برای کابین نیز دو تریم دورنگ جدید شامل مشکی-خاکستری و مشکی-بژ وانیلی در نظر گرفته شده است. این خودرو همچنین در داخل به‌صورت استاندارد به شارژر USB-C و ایربگ‌های جانبی عقب مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی جنسیس G70 مدل ۲۰۲۴ می‌توان به کنترل تهویهٔ لمسی و آینهٔ دید عقب بدون قاب اشاره کرد. جنسیس حرفی از قیمت این خودرو برای مدل ۲۰۲۴ نزده و قرار است این جزئیات را اواخر امسال اعلام کند.

قیمت G70 مدل ۲۰۲۳ با پیشرانهٔ ۲ لیتری که دیگر ارائه نخواهد شد از ۴۰,۵۲۵ دلار آغاز می‌شود و موتور ۲.۵ لیتری جدید می‌تواند قیمت پایه را افزایش دهد. قیمت G70 با پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو هم در مدل ۲۰۲۳ از ۴۸,۱۲۵ دلار شروع می‌شود. به گفتهٔ جنسیس، نسخهٔ بروز شدهٔ G70 بیشترین قدرت پایه را در این کلاس خواهد داشت. برای مقایسه، ب‌ام‌و ۳۳۰i و مرسدس بنز C300 پایه هردو ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارند و با قیمتی در حدود ۴۶ هزار دلار ارائه می‌شوند؛ بنابراین، سدان کامپکت جنسیس قدرت بیشتر را با قیمت کمتری ارائه خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.