امکان تعویض خودرو با گارانتی کارت طلایی سایپا

0

مشتریان گروه خودرو سازی سایپا با گارانتی بدنه کارت طلایی این شرکت می توانند در صورت خسارت و سرقت کلی خودرو از امکان تعویض و جایگزینی خودرو نو با خودرو آسیب دیده و سرقت شده برخوردار شوند.

امداد خودرو سایپا شماره امداد خودرو سایپا کارت طلایی سایپا کارت طلایی چیست اخبار سایپا گارانتی محصولات سایپا

خدمات گارانتی بدنه این شرکت در قالب کارت طلایی سایپا، یک امکان جذاب برای دریافت خدمات است که مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند از مزایای آن در صورت خسارت خودرو براثر تصادف یا هر حادثه دیگر بهره مند شوند. امکان تعویض خودرو در صورت خسارت کلی و دریافت خودروی جایگزین در صورت سرقت کلی، امکان تعمیر خودرو در شبکه نمایندگی سایپا بدون دریافت فرانشیز، حفظ گارانتی خودرو، پوشش حاشیه بازار قیمت قطعات، تامین و تعویض قطعات استاندارد در شبکه نمایندگی ها، ارائه خدمات مطابق استاندارد های خودرو ساز، انجام تمامی مراحل تعمیراتی در یک مجموعه، گارانتی قطعات تعویضی، نظارت و پشتیبانی بر کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی به شکایات و انتقادات از جمله مزایای استفاده از کارت طلایی سایپا است که مشتریان گروه سایپا می توانند از آن برخوردار شوند. مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع بیشتر با مراجعه به سایت شرکت امداد خودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir یا از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۴۴۴ نسبت به خرید کارت طلایی سایپا اقدام کنند.

همچنین این امکان برای مشتریان وجود دارد تا هنگام ثبت نام خودرو در سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به خرید کارت طلایی اقدام کرده یا پس از تحویل خودرو با مراجعه به شبکه نمایندگی های سایپا در سراسر کشور اقدام به خرید این کارت کنند.

منبع:سایپانیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.