۱۰ خودروی برتر شاسی‌بلند در دسته قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان

0

۱۰ خودروی برتر شاسی‌بلند در دسته قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان ،بهترین شاسی بلند ایران ،بهترین شاسی بلند چینی ،بهترین شاسی بلند ۲۰۱۷ ،بهترین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران ،بهترین شاسی بلند ۲۰۱۶ چینی در ایران ،بهترین شاسی بلند ۲۰۱۷ در ایران ،راهنمای خرید شاسی بلند ،قویترین ماشین شاسی بلند دنیا

سازمان استاندارد ایران در گزارشی نوشت: بازار ایران در سال های اخیر از نظر مدل و کلاس خودروهای عرضه شده از تنوع بیشتری برخوردار بوده است و شرکت های عرضه کننده کوشیده اند بر اساس نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگونی را در دسته های قیمتی مختلف عرضه نمایند. در این میان خودروهای شاسی بلند به عنوان کلاسی از خودروهای سواری همواره مورد توجه برخی از مشتریان ایرانی بوده است. بخشی از تقاضای خودروهای شاسی بلند مربوط به دسته های قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان است که با توجه به تنوع نسبی روش های فروش خودرو، سهم رو به رشدی از فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند.

بازار ایران در سال ۹۵ شاهد عرضه ۱۶ مدل خودروی شاسی بلند در دسته قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که حدود ۴% از تعداد فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده است. نتایج منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در سال ۹۵ نشان می دهد، در دسته خودروهای شاسی بلند زیر صد میلیون تومان، خودروی چانگان SC35اتوماتیک با کسب امتیاز رضایت ۷۴۴ از ۱۰۰۰ بالاترین امتیاز رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را کسب نموده است و پس از آن هایما S7 توربو اتوماتیک با یک اختلاف امتیاز کمتر جایگاه دوم را کسب کرده است.
zoqd2v7949gqkguax61r.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.