لکسوس LC 500 با رنگ خاص به نمایشگاه SEMA می‌رود + عکس

0

قیمت لکسوس lc 500 ،مشخصات فنی لکسوس lc500 ،قیمت لکسوس ال سی ۵۰۰ ،لکسوس lc500 2018

با یک رنگ منحصر بفرد لکسوس LC 500 به نمایشگاه SEMA می‌رود

 نمایشگاه فانتزی SEMA محل مناسبی است تا کمپانی­‌های خودروسازی از محصولات تیون شده و تغییر یافته خود در آنجا رونمایی کنند. در این بین لکسوس قصد دارد با الهام از فیلم Black Panther یک نسخه جذاب از مدل LC 500 را به SEMA ببرد. گفتنی است این مدل از لکسوس یکی از ستاره‌های اصلی این فیلم بشمار می­رود که ماه دیگر اکران آن شروع خواهد شد.

در این فیلم لکسوس­های زیادی ایفای نقش کرده­‌اند که در این میان این برند ژاپنی قصد دارد با بردن LC 500 به نمایشگاه SEMA فروش یکی از این ستارگان فیلم را عملی کند.

برای خرید این لکسوس باید به اندازه کافی سریع باشید چرا که تنها ۱۰۰ عدد از آن ساخته خواهد شد و جالب است بدانید همه آنها فقط در بازار آمریکا بفروش خواهند رسید.

مدل LC 500 لکسوس، یک کوپه جذاب است که در نسخه­‌های استاندارد با رینگ­های ۲۱ اینچی و اتاق با چرم سفید رنگ بفروش می‌رسد. موتور این خودرو دارای قدرتی معادل ۴۷۱ اسب بخار بوده که این نیرو توسط یک جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک به چرخ­های عقب منتقل می­شود.

درواقع نمای بیرون این LC 500 نسخه Black Panther است که آنرا خاص کرده است. رنگ سرمه‌ای آن Structral Blue نام دارد و لکسوس می‌گوید ایجاد کردن این رنگ ۸ ماه زمان از طراحان رنگ گرفته است. در واقع رنگ آن آبی مطلق یا سرمه‌­ای خالص نبوده و با توجه به نور محیط انعکاس­‌های آبی از خود نشان می‌دهد.

این رنگ خارق العاده به نحوی است که اگر از روبرو به آن نگاه کنید آنرا آبی خواهید دید و اگر با زاویه به آن نگاه کنید، خودرو را به رنگ سورمه‌ای می­ بینید!

http://www.avalkhodro.com/wp-content/uploads/Lexus-Black-Panther-Inspired-LC-hood.jpg

روی درب موتور خودرو چهره بلک پانتر نقاشی شده است و روی آینه­ بغل‌ها چنگال‌های این پلنگ سیاه کشیده شده‌­اند.همچنین از یک کیت بدنه پهن‌­تر نیز در ساخت آن استفاده خواهد شد.

گفتنی است هفته آینده لکسوس این مدل را با خود به نمایشگاه SEMA خواهد برد و هنوز در مورد قیمت این نسخه خاص از مدل LC 500 اطلاعاتی را در دسترس قرار نداده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.