قیمت و مشخصات هیوندا توسان جدید ۲۰۱۹ + عکس hyundai tucson

0

هیوندای در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ نسخه فیسل لیفت کراس اوور توسان ۲۰۱۹ را معرفی کرد و اکنون نوبت به اعلام قیمت و مشخصات آن رسیده است. در توسان ۲۰۱۹ چرخ‌ها، المان‌های داخلی، تکنولوژی‌ها و موتورهای جدیدی وجود دارد در حالی که موتور ۱.۶ لیتری توربو آن با جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه هم از آن حذف شده است.هیوندای از قیمت و جزئیات نسخه فیس‌لیفت‌ شده توسان ۲۰۱۹ که آماده ورود به بازار است خبر داد.

 Hyundai Tucson مشخصات هیوندای توسان قیمت هیوندای توسان معرفی خودرو شاسی بلند محصولات جدید هیوندای خودروهای 2019 عکس هیوندای توسان 2019 مجله خودرو

توسان بازطراحی ۲۰۱۹ در نسخه استاندارد با تجهیزات ایمنی بیشتر مانند سیستم کمکی ممانعت از برخورد،  سامانه کمکی نگه‌دارنده بین خطوط، شناساگر نقاط کور و سیستم هشدار دهنده به حواس راننده مجهز است.

توسان‌های جدید ۲۰۱۹ از چراغ‌های جدید و LED DRLs، جلو پنجره آبشاری، سپرهای تازه در نمای جلو و عقب، رینگ‌های جدید و چراغ‌های بازطراحی شده در عقب بهره می‌برد.

 Hyundai Tucson مشخصات هیوندای توسان قیمت هیوندای توسان معرفی خودرو شاسی بلند محصولات جدید هیوندای خودروهای 2019 عکس هیوندای توسان 2019 مجله خودرو

بزرگترین تغییر در این خودرو در فضای داخلی به چشم می‌خورد و به همین دلیل  توسان دارای داشبورد جدید و مدرن‌تری است که اخیرا در جدیدترین محصولات هیوندایی به کار می‌روند. سامانه اطلاعات و سرگرمی ۷ اینچی با قابلیت همخوانی با کارپلی گوگل یا اتو اندروید و حق استفاده رایگان ۳ ساله از سرویس “هیوندایی بلو لینک” از دیگر گزینه‌های توسان‌های جدید هستند. در مدل‌های گرانتر این خودرو شاهد صفحه نمایش ۸ اینچی نیز هستیم.

با توسان بازطراحی شده 2019 آشنا شوید

موتور نیز در این خودرو مورد تجدید نظر قرار گرفته و هیوندایی تلاش دارد استفاده از موتورهای ۱.۶ لیتری توربوی ۱۷۵ اسب‌بخاری را متوقف کرده به جای آن از موتور ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار در بالاترین مدل بهره برد. مدل پایه و ورودی توسان‌های ۲۰۱۹ نیز به موتورهای ۲ لیتری ۱۶۴ اسب‌بخاری مجهز شده و تمامی مدل‌ها با یک سامانه انتقال قدرت خودکار ۶ سرعته هماهنگ‌اند و قابلیت محرک تمام چرخ در این مدل کره‌ای یک گزینه انتخابی محسوب می‌شود.

توسان هیوندایی ۲۰۱۹ در سطح پایه در کشور آمریکا حدود ۲۴ هزار و ۲۴۵ دلار قیمت دارد و مشتریان برای داشتن یک مدل با قابلیت محرک تمام چرخ آن باید ۱۴۰۰ دلار بیشتر هزینه کنند. با این وجود یک مدل ۲.۴ لیتر “آل‌ویل درایو” از این خودرو برای مشتریان بیش از ۳۳ هزار دلار می‌ارزد.

The right-size SUV
gets everything right.
۲۰۱۹ Tucson.
Coming this fall.
The latest Tucson sports a bold new face and solid safety advances. With features that integrate with your own technology and entertainment choices, Tucson takes to the street in style. It got everyone talking at the New York International Auto Show. See why. The right-size SUV is back and ready for more urban adventure.
Feature Highlights

Forward Collision-Avoidance Assist and Lane Keeping Assist, both standard
Around-view monitor
Smart Cruise Control with stop/start technology
۷-inch display audio system with Apple CarPlay™ and Android Auto™ standard
Blue Link® Connected Car System with three years of complimentary Blue Link services
Electronic Parking Brake, standard
Available Qi wireless device charging

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.