معرفی کسب و کار خودرو – کارواش سیار نانو و بخار چیست ؟

0

بازار کارواش های سیار، موضوع جدیدی نیست. اما چیزی که جدید است روش های بهتری است که امروزه در این نوع کارواش ها استفاده می شوند. کارواش های سیار در گذشته محدودیت های زیادی داشتند از جمله عدم امکان شست و شوی ماشین در فضای کم و سختی های شست و شو با دستگاه های قدیمی که برای این کار ساخته شده بودند. از طرفی، در گذشته افراد زیادی از این نوع کارواش ها اطلاعی نداشتند و یا به دلیل همین محدودیت ها ترجیح می دادند شخصا به کارواش ها مراجعه کنند.

امروزه این کسب و کار وارد سطح جدیدی شده و پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته و دیگر هیچکدام از مشکلات و محدودیت های گذشته در مورد کارواش های سیار، چه برای ارائه دهنده و چه برای مشتری وجود ندارند.

کارواش نانو در محل شماره تلفن کارواش سیار تهران اسپری کارواش نانو ایده های پولساز روش های پولدار شدن معرفی کسب و کار آدرس کارواش نانو در تهران مزایای کارواش نانو انواع کارواش سیار قیمت کارواش سیار هزینه کارواش در محل

انواع کارواش های سیار

دو نوع از کارواش های سیار امروزه پرطرفدار ترین ها هستند؛ یکی کارواش های سیاری که از آب برای شستشو استفاده می کنند( بخار و یا واترجت) و دیگری کارواش های نانو یا بدون آب.

کارواش های سیار بخار به صورت مخازن بخاری هستند به همراه یک مخزن سوخت و شلنگ خروجی که توسط ماشین های باری مانند وانت به همراه دیگر متعلقاتشان به محل شست و شوی ماشین منتقل می شوند. سوخت این نوع دستگاه ها به صورت گازوییل، گاز شهری یا دوگانه سوز می باشد و بوسیله مشعل و با احتراق سوخت، به تولید بخار و ذخیره آن در دیگ بخار می پردازند. برخی از این دستگاه های شوینده بخار سرد تولید می کنند که در مقایسه با بخار گرم عملکرد بهتری دارند. بخار گرم به دلیل حرارت بالا، احتمال آسیب و تغییر در رنگ بدنه خوردو مخصوصا رنگ هایی با کلیر حساس را افزایش می دهد ولی بخار سرد را می توان با اطمینان از عدم تغییر در رنگ بدنه خارجی و همچنین عدم آسیب به بخش های داخلی و یا موتوری خودرو استفاده نمود. البته این نوع دستگاه های شوینده صرفا برای شست و شوی ماشین عرضه نمی شوند و کاربردهای زیادی همچون شست و شوی مکان هایی مانند مرغداری ها، مکان های زیارتی، کارخانه ها و .. نیز دارند. به همین دلیل اگر قصد ایجاد کسب و کار با این دستگاه ها را دارید و مخصوصا اگر در شهرستان ها زندگی می کنید و ممکن است گاهی سفارش شست و شوی ماشین ها برای گردش کسب و کارتان کافی نباشد، می توانید این گزینه ها را هم به کسب و کارتان اضافه کنید.

در نوع دیگری از کارواش ها سیار با استفاده از واترجت خودرو شسته می شود. در این تیپ از کارواش های سیار همانند کارواش های ثابت از پاشش آب با فشار بالا همراه با استفاده از مواد شوینده، خودرو تمیز می شود. در کارواش های سیاری که از واتر جت استفاده می کنند، مخزن آب به همراه پمپ و دینام درون خودروی قرار داده می شود و از برق شهری و یا ژنراتور برای به حرکت درآوردن موتور و پمپ بهره می گیرند.

حمل و نقل این دستگاه ها امروزه نسب به مدل های قدیمی تر آنها ساده تر شده و با ماشین های بار بری کوچک تر مانند پراید وانت هم می توان آنها را حمل کرد.

به روش های خیلی زیادی می توان از این نوع دستگاه های شوینده درآمد زایی کرد. اگر تصمیم دارید این کسب و کار را شروع کنید می توانید برای کارتان یک کارت ویزیت تهیه کنید و این کارت ها را به مدیر ساختمان های شهر سکونتتان و یا مدیر مدارس و اداره ها و مکان های عمومی دیگری مانند فروشگاه های بزرگ، مکان های ورزشی و .. بدهید. در این صورت میزان سفارشتان قطعا بالا خواهد رفت.

همچنین اگر سرمایه بیشتری دارید و قصد ساختن کسب و کاری بزرگتر و  استخدام نیروی کار و خرید بخارشوی های بیشتری را دارید می توانید برای کسب و کارتان وبسایت و اپلیکیشن سفارش دهید و از این طریق مشتریان آنلاین را هم مورد هدف قرار دهید.

کارواش های نانو یا شستشوی بدون آب

در این نوع شست و شو، تمام مراحل تمیز کردن خودرو بدون آب و تماما با استفاده از شوینده های نانو انجام می شود به این صورت که ابتدا مواد مخصوص بر روی سطح بدنه ماشین اسپری شده و سپس با استفاده از دستمال های مخصوص، آلودگی از روی بدنه پاک می گردد. این نوع شوینده ها نقش براق کننده و واکس را هم ایفا می کنند، از سطح ماشین در مقابل اشعه های مضر خورشید برای رنگ محافظت میکنند و همچنین به دلیل کاهش میزان چسبندگی بدنه نسبت به گرد و غبار، مدت تمیز ماندن ماشین را هم افزایش می دهند.

این مدل از کارواش های سیار، به دلیل کاهش زمان شست و شو، سهولت در نظافت ماشین، صرفه جویی در مصرف آب و همچنین کیفیت در تمیزی ماشین، هم برای صاحب کسب و کار و هم برای مصرف کننده ها سود آور می باشد. درصد زیادی از مردم ترجیح می دهند هزینه بیشتری برای شست و شوی ماشینشان صرف کنند اما مجبور نباشند برای این کار تا کارواش رانندگی کنند و یا در کارواش منتظر بمانند. همچنین برای صاحبان این کسب و کار ابزار و مواد مقدماتی مورد نیاز برای نظافت خودرو مواد شوینده، دستمال، اسپری و پدهای نانو هستند. درست مانند کارواش های سیار بخار و واترجت، کارواش های نانو هم پتانسیل ارائه خدمات در انواع مکان های عمومی را دارند و حتی می توانند سفارشات بیشتری را در زمان کمتری به اتمام برسانند.

برخی از مواد نانو نیازی به کشیدن دستمال برای تمیز کردن ندارند و بدون اعمال نیروی انسانی آلودگی ها را از روی خودرو پاک می کنند،. این مواد، تاچ لس یا شستشوی بدون دست نامیده می شوند.

در این نوع فعالیت در محل، برای ارایه خدمات کامل به مشتریان، بهتر است تجهیزات و دستگاه هایی مانند جارو برقی، پمپ باد، انواع فرچه های مخصوص و سایر تجهیزات نظافتی را نیز همراه داشت. همچنین می توان با یادگیری دوره های دیتیلینگ و زیبایی خودرو و خرید تجهیزات و مواد دیتیلینگ مانند پولیش و پولیشر، واکس و پوشش نانو سرامیک، این طیف از خدمات را نیز در کنار موضوع شستشوی خودرو به مشتریان ارایه نمود.

کارواش نانو در محل شماره تلفن کارواش سیار تهران اسپری کارواش نانو ایده های پولساز روش های پولدار شدن معرفی کسب و کار آدرس کارواش نانو در تهران مزایای کارواش نانو انواع کارواش سیار قیمت کارواش سیار هزینه کارواش در محل

 روش های معرفی و توسعه کسب و کارهای کارواش سیار

  1. فضای فیزیکی

شاید استفاده از این روش های برای همه کسب و کارها و یا استارت آپ های نوپا به صرفه اقتصادی نباشد. اما به هر حال هنوز هم تاثیرگذاری بالایی بین مردم خواهد داشت. برخی از این روش ها برای یک کارواش سیار به این شرح است:

  • آگهی های بیلبوردی در سطح شهر
  • درج تبیلغات در ورزشگاه ها و اماکن عمومی پرتردد
  • درج آگهی در مترو و اتوبوس و به صورت کلی وسایل نقلیه شهری
  • قبول اسپانسری برای تیم های ورزشی در رشته های مختل
  • معرفی در مجلات و روزنامه های مرتبط
  1. فضای مجازی

فضای مجازی دنیای گسترده ای است که اتفاقا روش های متنوعی هم در بازاریابی و فروش و هم چنین نگهداری مشتریان پیش روی صاحبان این کسب و کار ها می گذارد. به صورت یک دسته بندی جامع این روش ها در فضای مجازی شامل موارد ذیل خواهند شد:

  • ایجاد یک وب سایت و فعالیت روی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کارواش سیار (سئو)
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی برای معرفی خدمات کارواش سیار (که در نوع خود بسیار کارامد، ارزان تر از تبلیغات بیلبوردی و قابلیت توسعه پذیری دارند).
  • استفاده از سایت های تبلیغات کلیکی برای تبلیغات کارواش سیار(با قابلیت انتخاب محدوده جغرافیایی، جنسیت، نوع مخاطب ،سن و… )

کارواش نانو در محل شماره تلفن کارواش سیار تهران اسپری کارواش نانو ایده های پولساز روش های پولدار شدن معرفی کسب و کار آدرس کارواش نانو در تهران مزایای کارواش نانو انواع کارواش سیار قیمت کارواش سیار هزینه کارواش در محل

لیست قیمت کارواش سیار | هزینه کارواش در محل

تیپ ۱
هاچ بک، سدان کوچک، پرشیا، ۲۰، و …
تیپ ۲
سدان بزرگ، نیم شاسی، سوناتا، والستر
تیپ ۳
شاسی بلند، کلاسیک، لندکروز، سانتافه و بنز S500
روشویی ۳۰,۰۰۰ تومان ۴۰,۰۰۰ تومان ۵۰,۰۰۰
موتور شویی ۶۰,۰۰۰ تومان ۷۰,۰۰۰ تومان ۸۰,۰۰۰
صندلی شویی ۲۰,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان ۳۰,۰۰۰
سقف و ستون ۳۰,۰۰۰ تومان ۳۵,۰۰۰ تومان ۴۰,۰۰۰
صندوق ۵,۰۰۰ تومان ۱۰,۰۰۰ تومان ۱۰,۰۰۰
لوسیون چرم ۲۵,۰۰۰ تومان ۳۰,۰۰۰ تومان ۳۵,۰۰۰
سرویس VIP ۱۳۵,۰۰۰ تومان ۱۵۰,۰۰۰ تومان ۱۷۰,۰۰۰
سرویس کامل ۴۰,۰۰۰ تومان ۵۰,۰۰۰ تومان ۶۰,۰۰۰
سرویس لوکس ۷۵,۰۰۰ تومان ۸۵,۰۰۰ تومان ۹۵,۰۰۰
لکه بری نیاز به کارشناسی دارد نیاز به کارشناسی دارد نیاز به کارشناسی دارد
صفرشویی ۱۹۰,۰۰۰ تومان ۲۲۰,۰۰۰تومان ۲۵,۰۰۰
واگس فوری بدنه ۲۰,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان ۳۰,۰۰۰

سرویس کامل : 

روشویی، جاروبرقی و نظافت داخل، واکس رینگ و لاستیک، واکس داشبورد، خشکشویی، کفی ها و روی دری ها

سرویس لوکس :

سرویس کامل، آنتی باکتریال اتاق و خوشبو کننده، صندوق، واکس فوری بدنه

سرویس VIP :

سرویس لوکس، لوسیون چرم (مخصوص صندلی چرم)، سقف و ستون، صندلی شویی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.