ورود اولین مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ به تبریز +تصاویر

0

مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ که از رونمائی آن حدود ۲ ماه میگذرد امروز وارد تبریز شد.

قیمت مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ از سوی سازنده آن منتشر شد. این خودرو با قیمت پایه ۶۹,۲۰۰ دلار به فروش می رسد.
نسل جدید مرسدس بنز از ماه ژانویه امسال در خط تولید این کمپانی در کشور آلمان قرار گرفته است؛ با این حال به تازگی شاهد اعلام قیمت مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ برای بازار ایالات متحده آمریکا هستیم.

مدل پایه این خودرو، مرسدس بنز CLS 450 با قیمت پایه ۶۹,۲۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. این محصول از بادی کیت استاندارد AMG بهره می برد و به چراغ‌های LED و رینگ های ۱۹ اینچی مجهز شده است.

 مرسدس بنز CLS 2019 در ایران قیمت گرانترین خودروها در ایران تازه های خودرو در ایران گران قیمت ترین خودرو در ایران قیمت خودرو در منطقه آزاد ارس قیمت مرسدس بنز CLS مرسدس بنز CLS در ایران مجله خودرو مجله ماشین مشخصات مرسدس بنز SLC جدیدترین خودروها در ایران

در کابین این خودرو شاهد استفاده از سیستم گرم‌کن برای صندلی های جلو و ۵ تریم مختلف چوب هستیم. فرمان این خودرو دارای روکش چرم بوده و از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات بهره می برد.

خریداران می توانند این محصول را با پکیج AMG Line با قیمت ۹۷۰ دلار سفارش دهند. در این نمونه شاهد حضور فرمان اسپرت، پدال های آلومینیومی برس خورده و رینگ های ۱۹ اینچی اسپرت هستیم. این نسخه به سیستم تهویه صندلی های جلو و کیلومترشمار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی مجهز شده است.
قدرت این خودرو را یک موتور ۶ سیلندر با حجم ۳.۰ لیتر تامین می کند. این موتور توربوشارژر قادر به تولید ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۴۹۹ نیوتون متر گشتاور است. این نمونه از مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ از گیربکس خودکار ۹ سرعته بهره می برد و شتاب آن برابر با ۵.۱ ثانیه است.

قیمت مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ در نسخه CLS 450 4Matic به ۷۱,۷۰۰ دلار می رسد. سرعت این مدل به علت تجهیز به سیستم چهار چرخ محرک، در مدت زمان ۴.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

مدل بالاتر این خودرو، مرسدس – ای ام جی CLS 53 دارای قیمت پایه ۷۹,۹۰۰ دلار است. موتور ۶ سیلندر این خودرو به همراه توربوشارژر قدرتی برابر با ۴۲۹ اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. لازم به ذکر است؛ به تمام مبالغ اعلام شده باید هزینه ای برابر با ۹۹۵ دلار برای حمل به مقصد اضافه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.