مخترع برتر ایپاس ۲۰۱۹ از یگان ویژه بود

0

خودکفایی یگان ویژه در ساخت تجهیزات پلیسی

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد تجهیزات موردنیاز یگان ویژه در داخل کشورساخته می‌‌شود.

اخبار نظامی ماشین های یگان ویژه نیروی انتظامی سردار حسن کرمی کیست فرمانده یگانه ویژه ناجا معرفی تجهیزات نظامی قدرت نظامی ایران پیشرفت تکنولوژی در ایران

خودکفایی یگان ویژه در ساخت تجهیزات پلیسی/ مخترع برتر ایپاس ۲۰۱۹ از یگان ویژه بود

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اظهار داشت: خوشبختانه با روند تکاملی که در ساخت تجهیزات در یگان ویژه مواجهیم، قریب به اتفاق تجهیزات خودرویی، مهمات و انواع سلاح مورد نیاز یگان ویژه در داخل کشور ساخته می‌شود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: هماهنگی خوبی بین پلیس، وزارت صنعت و صنعتگران بیرون برقرار است و ما غیر از چند نوع سلاح جنگی مورد استفاده در یگان ویژه، ۹۰ تا ۹۵ درصد تجهیزات خود را در کشور می‌سازیم و آمادگی داریم تا تجربیات خود را در اختیار کشورهای دوست قرار دهیم.

سردار کرمی به نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ اشاره و اعلام کرد: مخترع برترنمایشگاه ایپاس از مهندسان یگان ویژه بوده است که لانچر پرتاب گاز و تجهیزات اداری هوشمند برای نگهداری سلاح و مهمات در کلانتری و داخل یگان‌ها را طراحی کرده است.

وی گفت: انواع خودروهای ضداغتشاش، ضدگلوله، حمل موتور و همچنین خودروهای خدماتی که برای حمل سوخت در زمان بحران طراحی شده‌اند به همراه سیستم‌های صوت و نور از جمله دیگر طراحی‌ و ابتکارات یگان ویژه هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.