مرسدس بنز GLE 63 S کوپه معرفی شد +عکس

0

«مرسدس بنز» به تازگی از مدل کوپه کراس اوور قدرتمند “GLE 63 S” رونمایی کرده است.

ویژگی های فنی مرسدس بنز GLE 63 S کوپه

شاسی بلند قدرتمند مرسدس بنز از پیشرانه ۴ لیتری تویین توربوی ۸ سیلندر به همراه یک ژنراتور الکتریکی EQ بهره می برد. موتور بنزینی به تنهایی برای GLE 63 S کوپه ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را به ارمغان می آورد. ژنراتور EQ نیز ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را در حالت بوست تولید می کند.

 قیمت مرسدس بنز GLE 63 S کوپه  مشخصات مرسدس بنز GLE 63 S کوپه  محصولات جدید مرسدس بنز  تازه های خودرو  بهترین شاسی بلند  مجله خودرو  شاسی بلند کوپه

انتقال قدرت به وسیله جعبه دنده ۹ دنده اتوماتیک به دو دیفرانسیل قفل دار الکترونیکی انجام می گیرد. با این تفاسیر، GLE 63 S کوپه تنها در مدت زمان ۳٫۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد. سرعت نهایی این خودرو نیز در ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت ثبت می شود.

به لطف استفاده از سیستم تعلیق بادی، ضربه گیرهای فعال و پایداری لرزش فعال، مرسدس بنز GLE 63 S کوپه سواری قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. با توجه به سرعت خودرو و شرایط جاده، این سیستم به صورت خودکار ارتفاع خودرو را تنظیم می کند.

طراحی مرسدس بنز GLE 63 S کوپه

قیمت مرسدس بنز GLE 63 S کوپه مشخصات مرسدس بنز GLE 63 S کوپه محصولات جدید مرسدس بنز تازه های خودرو بهترین شاسی بلند مجله خودرو شاسی بلند کوپه

تنها راه تشخیص مرسدس بنز GLE 63 S کوپه نسبت به مدل معمولی، تشخیص زه های کرومی روی جلوپنجره و قاب کرومی تیره ورودی های هوای در قسمت زیرین سپر است. در نمای عقب سپر با رینگ تیره مزین شده و دو خروجی اگزوز در هر سمت دیده می شود.

افزون بر این، دیفیوزر نیز در قسمت زیرین سپر نصب شده است. مدل مورد بحث از رینگ های ۲۲ اینچی تیره با پره های Vشکل بهره می برد. ابعاد ترمزها در قسمت جلو به ۱۵٫۷ اینچ و در عقب به ۱۴٫۶ اینچ می رسد. ترمزهای سرامیکی نیز به عنوان آپشن قابل سفارش است.

کابین

کابین مرسدس بنز GLE 63 S کوپه با تریم فیبرکربنی و پوشش چرم و آلکانترا مزین شده است. کنسول میانی به روزرسانی شده نیز اکنون کنترلرهای سیستم کنترل پایداری، حالت جعبه دنده دستی و تنظیمات سیستم تعلیق را در خود جای داده است. در سیستم MBUX هم ویژگی های جدیدی اضافه شده تا با حالت اسپرت خودرو همخوانی داشته باشد. ثبت زمان پیست، میزان قدرت و گشتاور تولیدی، دمای پیشرانه و دمای جعبه دنده از جمله این ویژگی ها هستند.

تاکنون اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه این خودرو منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.