معرفی ۱۰ خودرو با بیشترین مشکلات پیشرانه‌ ای

0

همه می‌دانیم که خودروهای ما تا ابد کار نخواهند کرد و یک روزی از کار خواهند ایستاد. همه‌ی این‌ها بخشی از تجربه مالکیت یک خودروست و همانند هر چیز مکانیکی دیگری، خودرو نیز محدودیت استفاده و کارکرد خاصی داشته و پس از آن نوبت به تعمیرات می‌رسد. اگر این اتفاق در زمان گارانتی خودرو بیفتد که فرد خوش‌شانسی خواهید بود اما اگر گارانتی خودرو به اتمام رسیده و پیشرانه آن مشکل بزرگی پیدا کند باید هزینه سنگینی را متحمل شوید.

به لطف داده‌های زیادی که کانسومر ریپورتز طی سالیان اخیر جمع‌آوری کرده لیستی از خودروهایی با بیشترین میزان مشکلات در پیشرانه‌ها تهیه شده است.

ذکر این نکته بد نیست که لیست خودروها شامل سال‌ها، مدل‌ها و پیشرانه‌های به خصوص است. کانسومر ریپورتز همچنین به کارکرد مورد انتظار خودرو که مشکلات پیشرانه‌ای رخ می‌دهد اشاره کرده و جایگزین‌های مفید دیگری که فاقد چنین مشکلاتی هستند را معرفی کرده است. موضوع جالب اینکه تنها دو خودروی اروپایی در این لیست حضور داشته و خبری از خودروهای ژاپنی در آن نیست.

تعمیر موتور مجله خودرو دنیای خودرو ایراد خودرو بدترین خودروهای جهان پر ایرادترین خودرو جهان معایب آئودی A5 جیپ رانگلر

رتبه یک لیست خودروهایی با بیشترین مشکلات مربوط به پیشرانه آئودی A4 مدل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ است که به پیشرانه ۲ لیتری مجهز می‌باشد. مشکلات پیشرانه این خودرو معمولاً بین کارکردهای حدود ۱۷۲ تا ۲۴۶ هزار کیلومتر رخ می‌دهند. اگر خواهان خودرویی مشابه اما بدون این مشکلات هستید لکسس ES، اینفینیتی G و آکورا TL را می‌توانید انتخاب کنید. فورد F-350 2008 مجهز به پیشرانه ۶.۴ دیزلی هم دومین خودرو در این لیست بوده و عمده مشکلات پیشرانه‌ای آن بین کارکردهای حدود ۱۰۴ تا ۱۹۱ هزار کیلومتر رخ می‌دهند. متأسفانه خودروی جایگزینی برای این خودرو مشخص نشده است.

تعمیر موتور مجله خودرو دنیای خودرو ایراد خودرو بدترین خودروهای جهان پر ایرادترین خودرو جهان معایب آئودی A5 جیپ رانگلر

کرایسلر PT کروزر عجیب‌وغریب سومین خودروی این لیست است که از پیشرانه ۲.۴ لیتری بنزینی استفاده می‌کند. معمولاً مشکلات پیشرانه این خودرو در کارکردهای بین ۱۶۵ تا ۲۱۵ هزار کیلومتر خودشان را نشان می‌دهند. بجای این خودرو می‌توانید تویوتا ماتریکس بی‌دردسر را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید لیست کامل این خودروها را مشاهده کنید:

۱۰ خودرو با بیشترین مشکلات پیشرانه‌ای
ردیف نام خودرو
۱ آئودی A4 2010
۲ فورد F-350 2008
۳ کرایسلر PT کروزر ۲۰۰۱
۴ مینی کوپر/کلابمن ۲۰۰۸
۵ شورولت اکوئینکس/جی ام سی تراین ۲۰۱۰
۶ جیپ رانگلر ۲۰۰۶
۷ کادیلاک SRX 2010
۸ آکورا MDX 2003
۹ بیوک لوسرن ۲۰۰۶
۱۰ جی ام سی آکادیا ۲۰۱۰

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.