سقوط سارق هنگام فرار

0

دزد بدشانس که در حال سرقت از یک خانه بود وقتی با حضور ناگهانی صاحب‌خانه روبه‌رو شد هنگام فرار از پنجره  تعادلش را از دست داد و جان باخت.

دو روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی با لباس‌های مشکی، از بالکن خانه‌ای دو طبقه آویزان شده و مرد دیگری نیز در چند قدمی او روی بالکن ایستاده است. در کنار این ساختمان قدیمی خانه‌ای چهار طبقه و نوساز قرار داشت که مرد جوان سعی می‌کرد خود را از این بالکن به پنجره کوچک ساختمان نوساز برساند اما در همین لحظه تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

همزمان با انتشار این فیلم برای روشن شدن ماجرا با پلیس تماس گرفتیم که مشخص شد گزارش این سقوط صبح ۲۶ بهمن به مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه اعلام شده است و مأموران کلانتری بلافاصله راهی محل شده‌اند.

زن صاحب‌خانه در تحقیقات به پلیس گفت: برای خرید از خانه بیرون رفتم و زمانی که وارد خانه شدم متوجه بهم ریختگی وسایلم شدم. در شوک بهم ریختگی خانه بودم که ناگهان مرد جوانی را دیدم که از اتاق  فرار کرد و خود را به بالکن طبقه دوم رساند.

من که تازه متوجه حضور دزد در خانه شده بودم با داد و فریاد از اهالی دیگر خانه کمک خواستم و آنها هم به تعقیب دزد پرداختند، اما دزد که سعی داشت از بالکن خودش را به خانه همسایه برساند تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.