تیگو ۸ پلاس در چین رونمایی شد

0

تیگو ۸ پلاس در چین رونمایی شد، خودرویی ۶ نفره با آرایش صندلی‌های متفاوت

شرکت چری در نمایشگاه خودرو چونگ کینگ، از نسخه شش نفره چری تیگو ۸ پلاس رونمایی کرد. این خودرو در دو تیپ و با قیمت‌های ۱۴۵۹۰۰ یوان و ۱۵۲۹۰۰ یوان به بازار عرضه خواهد شد.

چری تیگو ۸ پلاس نسبت به نسخه عادی تغییرات چندانی را تجربه نکرده است. جلوپنجره شش ضلعی مشبک جلوپنجره خودرو را تشکیل می‌دهد و چراغ‌های جلو خودرو فرمی یکپارچه دارند. طول ، عرض و ارتفاع این خودرو هیچ تفاوتی نسبت به نسخه اصلی ندارد و حتی فاصله بین دومحور آن نیز ۲۷۱۰ میلی‌متر است. بنابراین تنها تفاوت بزرگ نسخه پلاس و ساده چری تیگو ۸، اضافه شدن صندلی‌های بیشتر به کابین این خودرو است.

Chery Tiggo 8 قیمت تیگو 7 محصولات جدید چری معرفی شاسی بلند بهترین خودرو چینی در ایران بهترین شاسی بلند چینی معرفی خودرو مجله خودروچری تیگو ۸ پلاس

فضای داخلی چری تیگو ۸ پلاس از چرم پوشیده شده و تزئیناتی به رنگ مشکی پیانویی دارد که شایسته پرچمدار یک برند هستند و خودرو را بسیار مجلل جلوه می‌دهند. چری تیگو ۸ پلاس به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر با ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. عمل انتقال قدرت در این خودرو نیز با استفاده از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه انجام می‌شود.

https://cdn.khodrobank.com//Reviews/60455_2.jpg

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/51677_2021061509182435490.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.