رنو تلیسمان در برابر دی اس ۵ls / کدام یک را بخریم ؟

0

 رنو تلیسمان ،مقایسه رنو تلیسمان و دی اس ۵ls

رنو تلیسمان همانند بسیاری از ماشین های دنیا تلفظش به چند شکل میباشد و اگر به زبان فرانسوی آن را بخوانید تالیسمان یا تلیسمان است که صحیح میباشد .تولید تلیسمان برای رنو اهمیت زیادی دارد و زمان زیادی را صرف طراحی و تولید تالیسمان کرده است تا از هر  نظر در کلاس خودش بهترین باشد . جدید ترین و بهترین محصول رنو هم در کشور ما و هم در بازار  های جهانی تالیسمان میباشد که آمده است تا غوغایی در این سگمنت به پا کند . رنو تلیسمان را از هر نظر و زاویه ای که بنگرید خاص و فوق العاده به نظر میرسد و یک پدیده عالی است .  تلیسمان پیکره ای با ابهت ، زیبا و خوش تراش دارد که عمده ترین دلیل آن استفاده از زبان طراحی جدید رنو میباشد .

تصویر مرتبط

زیباترین خودروی این سگمنت را به نوعی میتوان تالیسمان نامید زیرا مهندسین با تجربه رنو با شکل دادن درست قطعات بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا خاص ، زیبا ، هماهنگ و منحصر بفرد وجود آورده اند که هر نگاه و سلیقه ای را به راحتی به سمت خود بر میگرداند .  همانطور که رنو تلیسمان ظاهر خارجی اش بسیار خوب به نظر میرسد داخل کابین هم همینطور میباشد و همه چیز فوق العاده به چشم میاید  .

نتیجه تصویری برای رنو تلیسمان

طراحی کابین رنو تالیسمان لوکس ،  دلنشین و جذاب است ، متریال کابین تالیسمان عالی میباشد و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند ، کیفیت ساخت و مونتاژ رنو تالیسمان بسیار بالا و فوق العاده است و از نظر ابعادی هم با توجه به سگمنت خود در رده خودرو های جادار قرار میگیرد که حتی در کلاس خودش هم در زمره جادار ترین ها میباشد . تا اینجا یافتیم که رنو تلیسمان درونش ویژگی های خوب بسیاری به کار برده شده است و پیشرفت های زیادی هم داشته است اما به اینها خلاصه نمیشود و حتی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم کاملا فوق العاده میباشد به نحوی که حتی بعضی از آپشن های آن را برای نخستین بار است که بر روی خودرویی در این کلاس و رنج قیمت قرار داده اند  . به طور مثال نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (HUD) ، سامانه کمکی پارک خودکار و ترمز اضطراری  فعال از جمله این امکانات است . از طریق سقف پاناروما رنو تالیسمان هم میتوانید نهایت لذت رانندگی را با سقفی از جنس آسمان تجربه کنید و کاملا آرامش را درون تالیسمان درک کنید .در بحث ایمنی رنو تالیسمان ، رنو برای تلیسمان چیزی کم نگذاشته است و در آن میتوانید امکاناتی به روز وجذاب مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییرلاین ماشین و نقاط کور، هشداردهنده سرعت بیش از حد، سیستم پیشرفته تابلوخوان و … را که از ویژگی های قابل سفارش رنو تالیسمان میباشد را انتخاب کنید و با تالیسمان خود در نهایت ایمنی حداکثر لذت رانندگی را رقم بزنید . رنو تالیسمان موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا به شرح زیر است را دریافت کند . رنو تالیسمان در قسمت حفظ جان سرنشین ها ۸۶ از ۱۰۰، در حفظ جان کودکان ۸۴ از ۱۰۰ و در حفظ سلامت عابران پیاده ۶۸ از ۱۰۰ امتیاز دریافت کرده. تمامی سیستم‌های ایمنی رنو تالیسمان امتیاز ۷۶ از ۱۰۰ دریافت کرده اند .

نتیجه تصویری برای رنو تلیسمان

  تالیسمان آمده است تا برای  رنو سرگذشت و داستان جدیدی را رقم بزند و از این رو  مهندسین رنو نهایت تلاش خود را کرده اند و بالاترین سطح تکنولوژی و پیشرفته ترین امکانات را درون قلب تپنده رنو تلیسمان یعنی پیشرانه آن به کار برده اند . در سینه  رنو تالیسمان یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی قرار دارد که ۱۶۱۸ سی سی حجمش میباشد  و توسط سیستم پرخوران یا  توربو شارژر تغذیه میگردد . پیشرانه رنو تالیسمان  قابلیت تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۶۰ نیوتن متر  گشتاور در دور موتور ۲۵۰۰ دور در دقیقه را دارا میباشد و چون قدرت و گشتاورش در دور های پایین حاصل میگردد بالاترین راندمان را در هر لحظه در اختیار راننده قرار میدهد .  تالیسمان با این پیشرانه پر توان و پر کشش جزء چابک ترین خودرو های کلاس خودش میباشد به طوری که تنها در ۷.۷ ثانیه تالیسمان به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از ۲۳۰ کیلومتر در ساعت هم به شتابگیری ادامه میدهد . علاوه بر این چابکی مزیت عالی دیگر تالیسمان مصرف سوخت اقتصادی اش است زیرا با سوزاندن ۶.۲ لیتر بنزین در  ۱۰۰ کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت میکند و نشان از کم استهلاک بودن رنو تالیسمان است و خیال مالک خود را از هز گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند  . برای انتقال قدرت تالیسمان هم رنو از یک گیربکس ۷ سرعته دبل کلاچ EDC استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد . گیربکس پیشرفته رنو تالیسمان که یکی از نقاط قوتش محسوب میشود با موتور خودرو کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو تلیسمان به علت عالی و بی نقص بودن امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و کاملا زحمات شبانه روزی و بی وقفه مهندسین رنو را با دریافت این امتیازات مثبت به خوبی پاسخ میدهد .

نتیجه تصویری برای رنو تلیسمان

رنو با ساخت تلیسمان برای شما تجربه ای بی نظیر به وجود میاورد و هنگام سواری با این ماشین حس بسیار خوبی را از سواری اش دریافت میکنید  . نرمی و سواری تالیسمان عالی است ، فرمان پذیری خوب و دقیقی دارد ، ارتفاعش مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در تالیسمان تجربه کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت تالیسمان هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از هر نظر در سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید .

از هر نظر که به رنو تالیسمان می نگرید یک ماشین متفاوت ازبرند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و … یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر میباشد نکته قابل توجه در مورد رنو تلیسمان قیمت رقابتی آن در بازار خودروی ایران است که با این قیمت شمشیر را از رو برای تمامی رقبا بسته است  . تنها کافیست شما یک نگاه به مشخصات کلی رنو تلیسمان و قیمت آن بیاندازید تا تقریبا تصمصم خود را برای خرید بگیرید !

دی اس۵ ال اس

مقایسه رنو تلیسمان و دی اس ۵ls

سدان دی اس ۵ls  را یک خوش تیپ و لوکس فرانسوی میتوان دانست . طراحی بدنه DS 5LS  لوکس ، ساده ، متعادل و کامل میباشد و تمامی المان های یک محصول DS بر روی آن پیاده شده است یعنی این خودرو هویتی کاملا مستقل را دارا میباشد . در نمای جلو جلو پنجره با چراغ ها تداخل دارد و بسیار زیبا و خاص میباشد و در نمای عقب هم شاهد طراحی خاص و جذابی هستیم که همه با هم در اوج هماهنگی قرار دارند و باعث شده اند تا DS 5LS  در این کلاس خودرویی خاص ، متفاوت و لوکس به نظر بیاید . هم چنین خطوط بدنه سر تاسری و برجسته ای که با دیگر قسمت های ماشین هماهنگ شده اند و زه های کرومی همه و همه جوری قرار گرفته اند که اوج هنر و ظرافت در طراحی را نشان میدهند .   همیشه DS برای محصولات خود در طراحی داخلی حساسیت بالایی به خرج داده است و DS 5LS  هم از این قاعده متسثنی  نیست و طراحی داخلی اش کاملا در سطح بالایی میباشد .

طراحی داخلی DS 5LS  بسیار زیبا ، مدرن و ارگونومیک میباشد و همانند ظاهرش خاص و متفاوت است و در عین حال هم المان لوکس بودن به طور کامل در کابین DS 5LS رعایت شده است . کیفیت متریال به کار رفته درون کابین DS 5LS در سطح بالا قرار دارد و در جای جای کابین هم از چرم مصنوعی اعلاء استفاده شده است و به هیچ وجه کوچکترین مقدار پلاستیک هم نمیتوان در کابین DS 5LS یافت . هم چنین صندلی ها با چرم مخصوص ناپا پوشیده شده اند و از بالاترین سطح راحتی و ارگونومی بهره میبرند . در کنار این متریال چرم کابین قطعات دکوراتیو چوب با کیفیتی هم درون DS 5LS به کار رفته است که جلال و زیبایی کابین را دو چندان کرده اند .  از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی DS 5LS  آنقدر متنوع ، تکمیل و جذاب است و هرچه بیش تر پیش میرویم بیشتر به ما اثبات میشود که باDS 5LS   لوکس بودن را در کنار تفاوت میتوان احساس کرد و نشان میدهد که چقدر برای خاص بودن این خودرو تلاش شده است . کیفیت ساخت DS 5LS هم بالاست و واژه خوب کلمه برازنده ای برای کیفیت ساخت DS 5LS میباشد  .

قلب تپنده DS 5LS یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی میباشد که ۱۵۹۸ سی سی حجم آن است  و توسط سیستم توربوشارژر توئین اسکرول تنفسش تقویت میگردد . DS 5LS  به لطف این پیشرانه میتواند ۱۶۵ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند و از رنج دور موتور ۱۴۰۰.۴۰۰۰ دور در دقیقه هم حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد . پیشرانه DS 5LS  به گونه ای طراحی شده است که در بیش از ۹۰% مواقع رانندگی DS 5LS  در اوج کشش قرار دارد و این یعنی اینکه شما در هر لحظه که بخواهید میتواند بهترین شتاب را از DS 5LS  بگیرید . DS 5LS تنها به ۹ ثانیه زمان دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و تا ۲۱۲ کیلومتر در ساعت هم میتواند به شتابگیری ادامه دهد .  علاوه بر شتاب خوب و راندمان بالا پبشرانه DS 5LS بسیار کم مصرف است و با مصرف تنها ۶.۳ لیتر بنزین در سیکل ترکیبی کاملا اقتصادی به نظر میرسد و از نظر های مختلف در عین اقتصادی بودن خوب و راضی کننده عمل میکند . پیشرانه DS 5LS با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کوپل شده است . این گیربکس  کاملا با موتور DS 5LS هماهنگ است و بسیار عملکرد خوبی دارد . DS 5LS تعویض دنده هایش نرم ، سریع ، هوشمند و دقیق است . همه اینها نشان میدهد که چقدر این خودرو خوب و با کیفیت ساخته شده است و همه چیز آن با هم در سطح بالا قرار دارد و مهندسی پیشرفته و سطح بالای سیتروئن که در این ماشین به کار برده است را نشان میدهد . اما ای کاش برای رقابت با رنو تلیسمان DS 5LS با پیشرانه ۱.۸ لیتری و ۲۰۴ اسب بخار قدرت وارد کشورمان میشد تا ضعفی نداشته باشد .

نتیجه تصویری برای ‪DS5 LS‬‏

سیستم تعلیق دی اس۵ ال اس عملکرد بسیار خوبی دارد و به لطف توانمندی سیستم تعلیق و استفاده از  کمک فنر های نرم و پایدار و طراحی خوب شاسی علیرغم  بهره گیری از رینگ های ۱۷ اینچی سواری بسیار نرمی را ارائه دهد . به لطف سیستم فرمان خوب و دقیق و تقسیم وزن مناسب فرمان پذیری و هندلینگ DS 5LS خوب میباشد و سواری با آن حس خاص و لذت ویژه ای را به شما تقدیم میکند . به لطف سیستم های ایمنی پیشرفته و عملکرد خوب سیستم ترمز شما در هر سرعت و وضعیتی که هستید از پایداری ، مانور پذیری و قدرت ایستایی خودروی خود اطمینان کامل دارید .

DS 5LS با توجه به رنج قیمتی خود و کلاسش فرصتی برای متعارف و خاص بودن است که برای صاحبش همانند لباس شیکی به  چشم میاید . خاص ترین سطح کیفیت در کابین ، آپشن های لوکس و متعدد ، پیشرانه مدرن و قدرتمند ، بالاترین کیفیت ساخت و نرمی و خاص بودن سواری تنها بخشی از نکات مثبتDS 5LS   هستند که در کنار خدمات پس از فروش خوب گروه آرین برای شما بهترین فرصت را برای احساس کردن کیفیت ، قدرت و لوکس بودن در کنار تفاوت را به وجود آورده اند اما همه اینها زمانی میباشد که شما به تنهایی به بررسی DS 5LS بپردازید و زمانی که این ماشین را با رنو تلیسمان مقایسه میکنید این تالیسمان است که خودرویی بهتر و با ارزش خرید بیشتر است و انتخاب منطقی تری به شمار میرود .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.