خط تولید میتسوبیشی اکلیپس کراس و لنسر در ایران راه اندازی می شود

0

 آرین موتور در نظر دارد تا میتسوبیشی اکلیپس کراس و لنسر را در این کارخانه تولید کند. تولید خودرو در کشور مزایا و معایت خاص خود را دارد. بازار خودروهای وارداتی به قدری آشفته است که خریداران همچنان برای خرید خودرو دست نگه داشته اند. اما تولید کنندگان داخلی اوضاع بهتری دارند. در این بین با توجه به قوانین جدید گمرکی و افزایش نرخ ارز واردات خودرو با شوک بزرگی روبه رو شده است. برخی از شرکت ها نیز در نظر دارند بجای واردات به سمت تولید خودرو در کشور بروند. در این میان شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران قصد دارد تا خط تولید محصولات خود را در کشور راه اندازی کند.

 اخبار اراک  نمایندگی میتسوبیشی  خط تولید میتسوبیشی در ایران  شرکت آرین موتور پویا  قیمت میتسوبیشی اکلیپس  قیمت میتسوبیشی لنسر  کارخانه میتسوبیشی در ایران  اخبار خمین  اخبار مهم

خبرهایی در خصوص تولید خودرو توسط آرین موتور در ایران به گوش می رسد. آرین موتور سابقه چندان طولانی در زمینه واردات خودرو به کشور ندارد. هنوز سن این شرکت به ۱۰ سال هم نرسیده است. اما حالا قصد دارد تا استراتژی جدیدی را برای خود درنظر بگیرد. استراتژی که کمترین ریسک را خواهد داشت. آرین موتور تصمیم دارد تا با راه اندازی خط تولید خودرو در کشور از قوانین دست و پاگیر و سختگیرانه واردات خودرو کمی خلاص شود.

زمان دقیق و اجرای این پروژه هنوز مشخص نیست. منابع آگاه در گفت و گو با خبرنگار پدال نیوز اعلام کردند تولید خودرو توسط آرین موتور در استان مرکزی صورت خواهد گرفت. همچنین خبرهایی مبنی بر جذب نیرو برای خط تولید این شرکت به گوش می رسد. آرین موتور قصد دارد در زمین خریداری شده در شهر خمین استان مرکزی کارخانه خط تولید محصولات خود را راه اندازی کند. خط تولیدی که در صورت راه اندازی شاهد تولید یک خودروی کراس اوور و یک سدان در آن خواهیم بود. در صورت تولید خودرو توسط آرین موتور شاهد کاهش قیمت خودروهای تولیدی این شرکت نسبت به نمونه های وارداتی خواهیم بود.

البته خبرهایی مبنی بر تولید محصول جدید آرین موتور در این کارخانه نیز به گوش می رسد. آرین موتور قصد دارد تا میتسوبیشی اکلیپس کراس و لنسر سدان را در این کارخانه وارد خط تولید کند. چند روز پیش نیز این شرکت در جزیره کیش از اکلیپس کراس رونمایی کرد.

خمین به عنوان جنوبی ترین شهر اراک  شناخته می شود که در همسایگی شهر تاریخی اصفهان قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.