شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۲۳ + عکس

0

هرچند رونمایی رسمی شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۲۳ برای تاریخ ۲۶ اکتبر سال جاری برنامه‌­ریزی شده است، اما خودروساز آمریکایی با انتشار چند تصویر، علاقمندان را از تغییرات ظاهری این خودروی اسپرت موتور-وسط آگاه ساخته است.

”خروجی پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری میل­‌لنگ تخت کوروت Z06، بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار است.“هرچند در تصاویر مخفیانه که از نمونه آزمایشی این خودرو منتشر شده باله بزرگی در عقب دیده می‌شد، ولی در نمونه نهایی از این قطعه خبری نیست. می­‌توان نتیجه گرفت که شورولت قصد دارد چندین پکیج مختلف برای تزئین بدنه این خودرو ارائه نماید.

محصولات جدید شورولت شورلت کوروت مشخصات شورولت کوروت مشخصات شورولت کوروت Z06 قیمت شورولت کوروت بهترین خودرو اسپرت معرفی خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان مجله ماشین

پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری میل­‌لنگ تخت که در واقع نسخه­‌ای از پیشرانه موجود در مدل C8.R بوده، در زیر کاپوت مدل جدید قرار گرفته است. خروجی این پیشرانه ۶۱۷ اسب­‌بخار است، که از طریق جعبه‌دنده تامین شده توسط Tremec به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

با نگاهی به تصاویر شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۲۳ می‌­توان تغییرات ظاهری این مدل شامل تغییرات در نمای جلو، طرح جدید رینگ‌ها، طرح متفاوت ورودی هوا و جلوپنجره، ورودی بزرگ هوا در بخش جانبی بدنه و برخی جزئیات متفاوت دیگر را مشاهده کرد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/d35df962-0644-40a5-9a8f-75790329fbf1/Content/01637685333952550365.jpg

شورولت کوروت Z06

هرچند در این تصاویر محدود نمی­‌توان جزئیات بخش عقب بدنه را تشخیص داد، ولی به واسطه تصاویر مخفیانه­‌ای که قبلاً منتشر شده است، می­‌توان انتظار تغییر در فرم سپر عقب، خروجی چهارگانه اگزوز و برخی موارد دیگر را نسبت به نسخه استاندارد شورولت کوروت داشت.

زمان زیادی تا رونمایی رسمی از کوروت Z06 مدل ۲۰۲۳ در سه شنبه ۲۶ اکتبر (۴ آبان) باقی نمانده است، بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره طراحی بدنه، مشخصات پیشرانه و هرگونه تغییرات احتمالی در فضای داخلی، باید تا آن روز انتظار کشید. با توجه به آن‌که شورولت این خودرو را به عنوان مدل ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد، بنابراین نمی­‌توان توقع داشت که­ کوروت Z06 به این زودی در نمایندگی­‌های خودروساز آمریکایی حاضر شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد،باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.