کارشناسی خرید خودرو کیا سراتو مدل ۲۰۱۷

0

قصد خرید خودرو کیا سراتو مدل ۲۰۱۷ را دارم. آیا این مدل با توجه به‌قیمت آن ارزش خرید دارد و درعین حال می‌خواستم بدانم این خودرو از نظر فنی چگونه است؟

کیا سراتو سدان جمع‌وجوری است که دارای یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی‌سی است و با تکنولوژی به‌کاررفته توسط مهندسان کیاموتورز درنسخه پاشش سوخت مستقیم می‌تواند ۱۷۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

کیا سراتو سدان جمع‌وجوری است که دارای یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی‌سی است و با تکنولوژی به‌کاررفته توسط مهندسان کیاموتورز درنسخه پاشش سوخت مستقیم می‌تواند ۱۷۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. این قدرت برای خودرو کامپکتی مانند کیا سراتو بیش‌تر از حد انتظار است و می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

درعین حال سیستم انتقال قدرت این خودرو همان گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک نسل قبل است که به‌ادعای کمپانی کیاموتورز به‌دلیل پاشش سوخت مستقیم و هماهنگی گیربکس با موتور، شتاب این خودرو درمقایسه با مدل‌های قبلی تا حد زیادی بهبود یافته است.

قیمت سراتو آپشنال مزایا و معایب سراتو آپشنال مشخصات سراتو آپشنال دفترچه راهنمای سراتو آپشنال بررسی خودرو ترمز عقب سراتو آپشنال مجله خودرو دنیای خودرو

همچنین گیربکس کیا سراتو، اتوماتیک تیپ‌ترونیک محسوب می‌شود که با حالت‌های مختلف اسپرت و گشتاوری می‌تواند رانندگی با وضعیت‌های متفاوتی را دراختیار شما بگذارد و درحالت دستی تعویض دنده‌ها ‌بهترین شکل ممکن را دارند. درواقع تعویض دنده‌ها در این حالت با ضرایب کوتاه و نرم همراه است که رانندگی آرام و اسپرتی را برای شما فراهم می‌کند و از نظر طراحی، چراغ‌ها و پوزه تقریبا کشیده و چراغ‌های جدید عقب به‌همراه LED های جدید، ظاهر اسپرت و زیبایی برای این خودرو به‌ارمغان آورده است که سبب جوان‌پسندی این خودرو در میان رقبای خود شده است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!
فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

طراحی داخلی این مدل کمتر دستخوش تغییرات قرار گرفته است و طراحی غربیلک‌فرمان جمع‌وجور به‌همراه پدال شیفتر پشت فرمان حس اسپرت بودن بیش‌تری را به‌شما القا می‌کند. اما باید گفت این خودرو نسبت به‌رقیب اصلی خود یعنی تویوتا کرولا از کیفیت پایین‌تری برخوردار است و شاید این نکته برای این خودرو تازه‌نفس چندان مناسب نباشد. درنهایت با توجه به‌آپشن‌های جدید به‌کاررفته در این مدل و طراحی نسخه ۲۰۱۷ باید گفت کیا سراتو بهترین گزینه برای خرید است./اخبار خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.