کاربردهای دستگاه تمیز کننده تورنادو گان در صنعت خودرو

0

برخی از مشاغل نظافتی از ابزارهای تخصصی برای کمک به انجام کار بهره می برند. دستگاه بادی تمیزکننده ماشین تورنادو یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در بسیاری از برنامه‌های دیتیلینگ خودرو و صفرشویی مورد استفاده قرار گیرد، و همچنین اینکه دستگاه تورنادو گان باعث افزایش سرعت کار و در عین حال نتایج باکیفیت تولید می‌کند.

این تفنگ تمیزکننده ماشین با فشار بالا هوا به صراحت برای صفرشویی خودرو طراحی شده است و شرکت های دیتیلینگ در سراسر جهان از آن استقبال کرده اند.

دستگاه صفرشویی ماشین تورنادور برای انجام کارهای سخت نظافتی و سرعت بخشیدن به چندین کار جزئیات مانند تمیز کردن رینگ ها، اثاثه یا لوازم داخلی، صندلی و سقف تشک های کف و فرش ها طراحی شده است. با این حال، این ابزار فقط این کارها را سریعتر نمی کند. نتایجی را در سطح حرفه ای ایجاد می کند که مشتریان شما انتظار دارند.

تفنگ تورنادور گان صفرشویی

 

تفنگ تورنادو گان چیست؟

 

تفنگ تمیز کننده تورنادو یک پاک کننده فشار هوای تخصصی است که از فشار هوا و یک ماده تمیز کننده اختیاری برای انجام تقریباً هر کار جزئیات خودرو استفاده می کند. این ماده عمدتاً در تمیز کردن خودروها برای تمیز کردن پارچه‌های مختلف موجود در اتومبیل‌ها از فرش گرفته تا روکش صندلی شناخته می‌شود.

با این حال، ابزار تمیز کردن تورنادو به صفرشویی داخل خودرو محدود نمی شود. این ابزارها برای رینگ شوی و موتور شویی عالی هستند و حتی می توانند برای نیازهای عمومی شستشوی ماشین استفاده شوند.

 

تفنگ تورنادور گان صفرشویی چگونه کار می کند؟

تفنگ تورنادور گان صفرشویی ، با هوای تحت فشار را از طریق یک دهانه کوچک که به صورت مخروطی باز می‌شود تا به طرز ماهرانه‌ای سطح مورد نظر را تمیز کند، وارد می‌کند. یک نوک نوسان درون مخروط به جای استفاده از جریان هوای مستقیم، یک جریان هوای گردباد مانند ایجاد می کند.

این انفجار جریان هوا منحصر به فرد در از بین بردن کثیفی و چرک از سطوح پارچه ای، چرم، پلاستیکی و عالی استاین دستگاه تمیز کننده حرفه ای با ایجاد کمترین خیسی سطح کار را کاملا تمیز می کند.

برسی 5 انتخاب برتر  تفنگ تورنادور گان صفرشویی

بهترین تفنگ تورنادور گان صفرشویی

  • تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی داخل خودرو ZT tool Top Gun

تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی داخل خودرو ZT tool Top Gun طراحی شده است. تا سریع ترین و آسان ترین تمیز کردن یا صفرشوی داخل ماشین شما را برای شما فراهم کند.

این محصول تقریباً برای هر قسمتی از داخل خودرو از جمله رودری ها، سقف، صندلی، روکش های چرمی و پارجه ای خودرو، کل قسمت کنسول داشبورد، کمربند ایمنی، کفپوش و سطوح پارجه موکت چرم پلاستیکی و غیره عالی عمل می کند.

تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی داخل خودرو ZT tool Top Gun ساخته شده از مولکول های کامپوزیت نایلونی با استحکام بالا که باعث جلوگیری از خوردگی اسیدی می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه صفرشوی توانایی آن در استفاده از هوای کمتر و عملکرد با صدا و نویز کمتر است به نگهداری کمتری نیاز دارد و در برابر ضربه و شکستگی مقاوم است. حجم تفنگ تاپ گان زد تی تول 1000 میلی لیتر است و توسط شرکت معتبر چینی زد تی تول ZT tool تولید می‌شود که از تجربه‌ی بالایی در تولید تجهیزات انواع دستگاه گان کف پاش، تورنادوگان، لوازم صفرشوی و دیتیلینگ خودرو برخوردار است. محصولات این شرکت کیفیت ساخت بالایی دارند و در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می‌رسند.

دستگاه تورنادور

  • تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی خودرو ZT TOOL مدل Tornador Cleaning Gun

یک محصول تمیز کننده با کارایی بالا است که برای تمیز کردن و صفر شویی فضای داخلی خودرو اختصاص داده شده است.

تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی خودرو ZT TOOL مدل Tornador Cleaning Gun می تواند به سرعت لکه های سخت و کثیفی های قدیمی را که تمیز کردن آنها دشوار است، از بین ببرد، بنابراین باعث صرفه جویی در هزینه های کار و زمان شما می شود و راندمان کاری شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

جهت پاشش مواد تمیزکننده با فشار هوای بالا استفاده می شود و به راحتی می توان میزان ماده اسپری شده را کنترل کرد. این محصول تقریباً برای هر قسمتی از داخل خودرو از جمله رودری ها، سقف، صندلی، روکش های چرمی و پارجه ای خودرو، کل قسمت کنسول داشبورد، کمربند ایمنی، کفپوش و سطوح پارجه موکت چرم پلاستیکی و غیره عالی عمل می کند.

حجم گان صفرشویی زد تی تول 1000 میلی لیتر است و توسط شرکت معتبر چینی زد تی تول ZT tool تولید می‌شود که از تجربه‌ی بالایی در تولید تجهیزات انواع دستگاه گان کف پاش، تورنادوگان، لوازم صفرشوی و دیتیلینگ خودرو برخوردار است. محصولات این شرکت کیفیت ساخت بالایی دارند و در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می‌رسند. فناوری  TTSجدید را برای بازار جهانی رنگ های مبتنی بر آب عرضه می کند.

  • تفنگ تورنادور مخصوص موتور شویی تورنادو گان ZT TOOL مدل

Car Cleaning Engine یک دستگاه تمیز کننده حرفه ای موتور خودرو است که با ویژگی لوله انعطاف پذیر چرخشی طراحی شده است. و برای قسمت های مختلف داخل موتور و غیر قابل دسترس که تمیز کردن ان دشوار است استفاده می شود.  دیگر مشکلی برای آلودگی های سخت مانند روغن و چربی وجود ندارد تفنگ تورنادور مخصوص موتور شویی تورنادو گان ZT TOOL مدل Car Cleaning Engine دارای لوله تمیز کننده انعطاف پذیر است.

که نازل چرخان 360 درجه + با کیفیت بسیار عالی جهت موتورشویی قسمت های مختلف موتور خودرو بسیار کاربردی می باشد. حجم گان موتورشویی زد تی تول 1000 میلی لیتر است و توسط شرکت معتبر چینی زد تی تول ZT tool تولید می‌شود که از تجربه‌ی بالایی در تولید تجهیزات انواع دستگاه گان کف پاش، تورنادوگان، لوازم صفرشوی و دیتیلینگ خودرو برخوردار است. محصولات این شرکت کیفیت ساخت بالایی دارند و در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می‌رسند.

دستگاه صفرشویی داخل ماشین

عملکرد تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی مدل Professional Washing Gun به گونه ای طراحی شده است که ترکیب هوا و ماده شوینده به صورت دوار از نازل آن خارج شده که باعث بالا بردن کیفیت نظافت می گردد.حرکت دایره ای نازل و گردش باد بوجود امده ، گردبادی را به وجود می آورد وکه به کمک خلاء مرکز این گردباد همه آلودگی ها به داخل لوله تورنادور منتقل می گردد.تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی مدل Professional Washing Gun یک ابزار حرفه ای و ارگونومیک جهت پاک کردن هر گونه آلودگی سخت از داخل خودرو و بدنه آن است.

چگونه از تفنگ تورنادور مخصوص صفرشویی استفاده کنم؟

مخزن را با آب و مواد صفرشویی پر کنید. تفنگ تورنادور را به کمپرسور باد نصب کنید. تورنادو گان ZT TOOL روی سطح مورد نظر تنظیم کنید. مواد را با فشار روی سطح بپاشید. در مرحله اخر مواد باقی مانده را با یک دستمال ماکروفایبر پاک کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.