دلایل روشن نشدن چراغ های ماشین چیست ؟

1

روشن نشدن چراغ های ماشین

آموزش مکانیک و برق خودرو عیب یابی برق خودرو آموزش برق خودرو آموزش تنظیم برق خودرو قطع شدن چراغ دنده عقب علت قطع شدن چراغ ترمز قطع شدن چراغ جلو پراید جعبه فیوز پراید تعویض فیوز چراغ جلو سمند فیوز چراغ ترمز 206 فیوز چراغ جلو پراید

همان طور که گفته شد تمامی چراغ های اتومبیل از مصرف کننده های سیستم برق هستند و اگر در سیم ها یا تولید کننده و توزیع کننده برق مشکلی به وجود آید آن ها نمی توانند کار کنند. چراغ های اتومبیل یکی از اصلی ترین اجزایی هستند که توسط سیستم برق کنترل می شوند.

چراغ های بالا، چراغ ترمز و راهنما امنیت شما را در جاده تأمین می کنند. زمانی که سیستم برق دچار مشکل شود بعضی از چراغ ها روشن نمی شوند. این مسئله به دلیل پایین بودن ولتاژ است.

خراب شدن باتری، شل شدن سیم های متصل به چراغ ها و درست کار نکردن آلترناتور همگی می توانند باعث به وجود آمدن این مشکل شده باشند.

فرسودگی سیستم برق هم می تواند منجر به این مشکل شود. اگر ولت متر در دسترس نداشته باشید و نحوه ی استفاده از آن را ندانید نمی توانید خودتان سیستم برق را عیب یابی کنی. ماشین را به یک تعمیرگاه ببرید تا آن را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. نتاللنمالغلعع می گوید

    زحمت کشیدی با این توضیحات ابدوغی…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.