حریق گسترده مغازه اسپرت خودرو در اصفهان

0

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده مغازه اسپرت خودرو در خیابان صغیر اصفهانی و مصدوم شدن سه نفر خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران گفت: ساعت ۱۳:۰۸دقیقه امروز وقوع حریق در یک باب مغازه اسپرت خودرو با چهار دهنه، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

او با بیان اینکه حریق مذکور در سه راه صغیر رخ داده بود، افزود: با وجود ترافیک سنگین در منطقه مذکور بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ۱۰ ایستگاه در محل حادثه حضور یافتند و از حریق گسترده جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: درپی این حادثه سه نفر از مالکان این مغازه دچار سوختگی و توسط اورژانس به مراکز درمانی مربوطه اعزام شدند.

کاوه آهنگران در توصیه به شهروندان اظهار کرد: ازدحام جمعیت در چنین مواردی بسیار کار امدادی را سخت می‌کند و باید عابران و خودرو‌ها مسیر را برای نیرو‌های امدادی باز کنند همچنین در صورت وقوع حادثه در اولین فرصت با آتش‌نشانی تماس گرفته شود و این طور نباشد که ابتدا خود به اطفای حریق بپردازند و در صورت مؤثر نبودن با نیرو‌های امدادی تماس بگیرند چرا که در چنین مواردی زمان را برای امدادرسانی و کاهش مخاطرات از دست می‌دهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.