معرفی بنتلی فلایینگ اسپور اسپید

0

نسل سوم بنتلی فلایینگ اسپور در اواسط سال 2019 برای مدل سال 2020 معرفی شد. از آن زمان تاکنون، بنتلی نسخه‌های مختلفی را مانند فلایینگ اسپور هیبریدی، فلایینگ اسپور S و … را معرفی کرده است.

بنتلی اکنون فلایینگ اسپور اسپید را ساخته است. نسخه اسپید، تنها راه دست یافتن به پیشرانه W12 بنتلی است؛ زیرا این شرکت تولید فلایینگ اسپور معمولی را با پیشرانه W12 از اوایل سال جاری متوقف کرده است.


نسخه اسپید، سطح بالاتری از فلایینگ اسپور S دارد و بنتلی آن را «متمرکزترین در رانندگی» می‌نامد‌.
پیشرانه 6 لیتری W12 توئین‌توربو بنتلی می‌تواند 626 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته دو کلاچه ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بنتلی فلایینگ اسپور اسپید تنها 3.7 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز 333 کیلومتر برساعت است‌.

حالت‌های رانندگی مختلفی برای فلایینگ اسپور در نظر گرفته شده است. حالت کامفورت، گشتاور 480 نیوتن‌متری را به محور جلو منتقل می‌کند. در حالت اسپرت، تنها 280 نیوتن‌متر به چرخ‌های جلو می‌رسد و بقیه آن به چرخ‌های عقب می‌رود. نسخه اسپید، سطح بالاتری از فلایینگ اسپور S دارد و بنتلی آن را «متمرکزترین در رانندگی» می‌نامد‌.

ظاهر فلایینگ اسپور اسپید با رینگ‌های 22 اینچی مشکی پیانویی، تیره و یا نقره‌ای، بهبود یافته است‌. یک نسخه از رینگ‌های 22 اینچی ویژه نیز با رنگ مشکی براق و یا ساتن pale Brodgar نیز در دسترس است‌.


بنتلی فلایینگ اسپور اسپید

بنتلی نمای تیره‌رنگ را برای قسمت‌هایی مانند جلوپنجره، چراغ‌های جلو، نشان‌ها و چراغ‌های عقب اعمال کرده است. کالیپرهای ترمز قرمز رنگ هستند و با نماد بنتلی به چشم می‌آیند، رنگ مشکی نیز برای آن‌ها وجود دارد‌.

بنتلی ارتقاهایی را با نام Styling Spec و Blackline Spec نیز ارائه می‌دهد. در Styling Spec چندین قطعه فییرکربنی، مانند اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی با نشان فلزی بنتلی، دیفیوزر عقب و اسپویلر، اضافه شده است. Blackline Spec با قطعات تیره‌رنگ ارائه می‌شود.

برای فضای داخلی خودرو، تعداد رنگ‌های چرم از 5 به 15 رسیده است‌. قطعات کابین مشکی پیانویی هستند؛ اما مشتریان می‌توانند گزینه‌های Crown Cut Walnut , Dark Stained Burr Walnut و Dark Fiddleback Eucalyptus را بدون پرداخت هزینه انتخاب کنند.


بنتلی فلایینگ اسپور اسپید

از ویژگی‌های کابین خودرو باید به گرافیک منحصربه‌فرد صفحه کیلومتر، تنظیم 24 حالته صندلی‌های جلو و 14 حالته صندلی‌های عقب، پدال‌های اسپرت و … اشاره کرد.

بنتلی پیش‌بینی می‌کند که فلایینگ اسپور اسپید می‌تواند یک سوم کل سفارشات فلایینگ اسپور را در اروپا و آمریکا تشکیل دهد و این رقم در خاورمیانه به یک پنجم می‌رسد.

مترجم : باما
منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.