مشخصات نسل جدید پژو ۲۰۰۸ +عکس

0

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، نسل جدید کراس‌اوور خودرو محبوب پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شده و از اوایل سال ۲۰۲۴ در بازار اروپا به فروش می رسد.

نسل فعلی (دوم) کراس‌اوور پژو ۲۰۰۸ و همچنین نسخه تمام الکتریکی آن در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. بر اساس آمار Carsalesbase، سال گذشته فروش این مدل در اروپا با رشد ۲۲.۶ درصدی به ۱۹۱۴۲۴ دستگاه رسیده است. البته امسال آمار این خودرو منفی شده است و در سه فصل اول سال ۲۰۲۲، اروپایی‌ها تنها ۱۰۸۱۱۹ دستگاه خریده‌اند که ۲۳.۶ درصد کمتر از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ است. به گفته Jato Dynamics، این مدل همچنان پرفروش‌ترین خودرو در بخش B-SUV تا به امروز است. اکنون این شرکت در حال کار بر روی نسخه به روز شده پژو ۲۰۰۸ با مدل ۲۰۲۴ است.

تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد اینکه کراس‌اوور به روز شده این برند فرانسوی چگونه خواهد بود، وجود ندارد. اما فعالان حوزه خودرو بیکار ننشسته‌اند و طراح سایت اسپانیایی motor.es چهره احتمالی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ را منتشر کرده است. فرض بر این است که پژو به طور اساسی ظاهر مدل‌های جدید خود را تغییر نخواهد داد و به احتمال زیاد، تغییرات ساده و مینیمالی را شاهد خواهیم بود.

با قضاوت بر اساس رندرها، این کراس‌اوور دارای چراغ‌های LED با شکل متفاوت و ظریف‌تر (یادآور چراغ های جلوی پژو ۳۰۸ فعلی) خواهد بود، چراغ‌های نیش‌ شکل که نقش چراغ های روشنایی در روز را بازی می‌کنند از قبل متفاوت شده‌اند. جلوپنجره چهره جدیدی پیدا کرده است و در مرکز لوگوی جدید این برند قرار خواهد گرفت.

 آپشن های پژو 2008
 ابعاد پژو 2008
 انواع رنگ های پژو 2008
 امکانات پژو ۲۰۰۸
 پژو 2008 آلور
 پژو 2008
 پژو 2008 ساخت کجاست
 پژو 2008 جدید
 پژو 2008 مدل 2020
 پژو 2008 شاسی بلند
 پیشرانه پژو ۲۰۰۸
 تصاویر پژو ۲۰۰۸
 تعمیرات تخصصی پژو 2008
 قیمت پژو 2008
 مشخصات پژو 2008
 محصولات جدید پژو

ورودی هوا جدید لانه زنبوری شکل در زیر سپر پژو ۲۰۰۸ جدید چهره متفاوتی به خودرو داده است. به احتمال فراوان بخش عقب نیز سهم خود را از تغییرات جدید در قالب چراغ‌های تازه و سپر عقب اصلاح شده به دست خواهد آورد. چرخ‌ها با رینگ‌هایی طرح جدید عرضه می‌شود. همه این عناصر در کنار هم، ظاهر خودرو را از نظر بصری تهاجمی تر و اسپرت تر می‌کند.

به احتمال فراوان در این بروزرسانی، توسعه دهندگان فضای داخلی پژو ۲۰۰۸ را فراموش نخواهند کرد. بر این اساس پنل ابزار دیجیتال و صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی گرافیک متفاوتی خواهند داشت و نمایشگر چندرسانه ای مطمئناً بزرگ جایگزین نمونه قبلی خواهد شد. این سیستم همچنین احتمالاً دارای نرم افزارهای مدرن‌تری خواهد بود. به احتمال فراوان پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ متریال جدیدی را برای تزئینات داخلی و گزینه های رنگی جدید دریافت خواهد کرد.

این رسانه خاطرنشان می‌کند که پیشرانه پژو ۲۰۰۸ در طول به‌روز رسانی “اقتصادی تر” خواهد شد. موتورهای بنزینی فعلی در ترکیب یک پیشرانه الکتریکی ۴۸ ولت به صورت “هیبریدی خفیف” خواهند بود. در نتیجه، بدون کاهش قدرت، مصرف سوخت و آلایندگی کاهش می‌یابد. این امکان وجود دارد که موتورهای دیزلی از لیست خارج شوند.

نسخه کاملا سبز کراس‌اوور پژو e-۲۰۰۸ به احتمال زیاد با یک موتور الکتریکی ۱۵۶ اسب بخاری که بر روی e-۲۰۸ عرضه می‌شود که حداکثر گشتاور آن ۲۶۰ نیوتن متر است. همچنین، این کراس‌اوور احتمالا یک باتری کششی با ظرفیت افزایش یافته دریافت می‌کند، برد آن بدون شارژ مجدد حدود ۴۰۰ کیلومتر (طبق چرخه WLTP) خواهد بود. طبق اطلاعات اولیه، این پژو ۲۰۰۸ به روز شده در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ ارائه می‌شود و در اوایل سال ۲۰۲۴ در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

منبع:خودرو بانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.