علائم خرابی و تعویض ولو ترونیک بی ام و ؟

0

تعویض ولوترونیک بی ام و

ولوترونیک یا همان سرو موتور قطعه الکترونیکی شناخته می شود که با باز شدن سوئیچ فعال می شود و میل سوپاپ سوم هوا را به حرکت در می آورد .

آموزش برق خودرو آموزش برق و انژکتور خودرو آموزش تنظیم برق خودرو آموزش مکانیک و برق خودرو آموزشگاه برق خودرو هزینه تعمیر بی ام و تعمیرات تخصصی تعمیرات تخصصی بی ام و آموزش عیب یابی با دیاگ بهترین تعمیرگاه بی ام و در تهران مجله مکانیک

سیستم وانوس بی ام و و مولتی ایر فیات فناوری هوشمندی مانند سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها Vanos بی ام و و زمان بندی سوپاپ را تغییر می دهد به عبارت دیگر سوپاپ ها با توجه به موقعیت پیستون و زمان انجام احتراق شروع به باز شدن می کنند.

سیستم دوم ولوترونیک Valvetronic یا خیز متغیر سوپاپ است استفاده ی هم زمان این دو سیستم می تواند باعث شود که زمان بندی و عقب نشینی سوپاپ متغیر باشند .

سیستم مبتکرانه ی مولتی ایر Multiair که توسط واحد فناوری های سیستم می تواند زمان بندی وخیز سوپاپ را با برخی از ترفند های الکتروهیدرولیکی تغییر دهد Eccentric Shaft Sensor موقعیت ولوترونیک و میل سوپاپ سوم را به کامپیوتر خودرو گزارش می دهد.

ولو ترونیک چیست هزینه تعمیر بی ام و هزینه تعمیر بی ام و 320 تعمیرات تخصصی بی ام و تعمیرات تخصصی بهترین تعمیرگاه بی ام و در تهران تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران سیستم مولتی ایر چیست سیستم وانوس چیست تایمینگ متغیر سوپاپ چیست تایمینگ متغیر سوپاپ VVT سوپاپ متغیر چیست سیستم زمان‌ بندی متغیر سوپاپ‌ سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ علت روشن شدن چراغ چک بی ام و علت روشن شدن چراغ چک بنز
۱-روشن شدن چراغ چک
۲-گاز نخوردن خودرو
۳-پایین بودن شتاب خودرو
۴- بالا رفتن مصرف سوخت
۵-صدا دادن موتور آلمیچر
۶-خراب بودن
سنسور میل سوپاپ سوم
۷-خراب بودن رله ولوترونیک
۸-فیز ولوترونیک
۹-خرابی در DME

سیستم ولو ترونیک بی ام و که در واقع همان سیستم کنترل کننده عملکرد سوپاپ ها تلقی می شود جزئی از سیستم توئین پاور توربو بوده و یکی از مکمل های آن به شمار می رود.
این سیستم باعث تنظیم هوای ورودی به هر کدام از سیلندرهای خودرو می شود.
این سیستم از طریق ارتباط با کامپیوتر خودرو (ecu) میزان سوختی که درون هر سیلندر وجود دارد را تشخیص داده و هوای مورد نیاز را به درون سیلندر هدایت می کند. خرابی و از کارافتادن این قطعه باعث بر هم خوردن تنظیم هوای مورد نیاز برای احتراق در سیلندرها شده که خود می‌تواند عامل آسیب دیدگی جدی در موتور شود.

قیمت ولو ترونیک بی ام و

در زمینه قیمت قطعات خودرو بی ام و باید بگوییم تنوع قیمت ها در بازار زیاد است. این تنوع قیمت هم به دلیل تنوع در کیفیت، برند سازنده، اصل و تقلبی بودن و سایر موارد است.
آن چه مسلم است، محصولاتی که اصل بوده و کیفیت بالایی دارد به تناسب کیفیت و اورجینال بودن، قیمت بالاتری هم دارند.
از این نظر به هنگام خرید حتما به این مورد دقت کنید که از خرید محصولاتی که قیمت آن ها پایین است و فروشنده ها اظهار می‌کنند که قطعه مورد نظر اصل و استاندارد است، خودداری کنید.
زیرا به احتمال زیاد این محصولات از نوع فیک و تقلبی بوده و نصب این قطعات روی خودرو نه تنها کارکردی برایتان نخواهد داشت بلکه متحمل خرابی و خسارت های زیادی هم خواهید شد.

خرید ولو ترونیک بی ام و

برای خرید ولو ترونیک bmw باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی بی ام و مراجعه کنید. فروشگاه‌های معتبر امکان عرضه محصول اورجینال و استاندارد دارند. از این رو در انتخاب فروشگاه برای خرید چنین قطعاتی باید دقت شود و سراغ هر فروشگاهی نباید رفت.
زیرا امکان تقلبی و فیک بودن محصول وجود دارد که نتیجه‌ای جز از دست رفتن هزینه خرید برایتان نخواهد داشت. همچنین در خرید قطعه مورد نظر از جمله ولو ترونیک بی ام و تحقیق لازم را داشته باشید و حتما از نظرات یک کارشناس بهره‌مند شوید.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.