زمان بلیت فروشی بازی استقلال پرسپولیس

0

زمان بلیت فروشی بازی استقلال پرسپولیس ۱۴۰۲

سامانه فروش بلیط دربی به‌نشانی footballeticket.ir دردسترس خریداران قرار دارد. البته هنوز زمان بلیط‌فروشی دربی دقیقا مشخص نیست، اما با شروع بلیط‌فروشی، کسانی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن عبارت خرید بلیط، دست به کار شوند.

 زمان دربی استقلال و پرسپولیس
 قیمت بلیت بازی استقلال پرسپولیس
 ورزشگاه آزادی
 اخبار باشگاه استقلال تهران
 اخبار پرسپولیس

در این مرحله اول باید خود بازی را انتخاب کرد. سپس نوبت به انتخاب تیم و جایگاه می‌رسد. بعد از اینکه صندلی مورد نظر را انتخاب و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید، نوبت پرداخت وجه خواهد بود. حالا اگر نام کاربری را گم کردید، بعد از کلیک کردن روی گزینه نام کاربری خود را نمی‌دانم، باید کد ملی را وارد کنید تا نام کاربری که قبلا با آن ثبت‌نام کردید، نمایش داده شود. از طرفی اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشید، تقریبا همین مراحل را باید طی کنید. آنوقت بعد از پاسخ دادن به چند سوال امنیتی، رمز عبور جدید برای شما از طریق تلفن همراه پیامک می‌شود.

فدراسیون فوتبال از زمانی که بلیط‌فروشی بازی‌های لیگ برتر به‌شکل اینترنتی انجام می‌شود از تماشاگران درخواست کرده که موقع رفتن به ورزشگاه روی صندلی خودشان مستقر شوند.

با این حال در سال‌های گذشته هنوز این موضوع به‌شکل کامل اجرایی نشده و اگر همان موقع سوت شروع بازی هم به ورزشگاه برسید، احتمال اینکه یک نفر دیگر روی صندلی شما نشسته باشد، وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.