درگیری دو خانواده ۴ کشته برجای گذاشت + عکس

0

درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی مرگبار شد که در این حادثه ۴ نفر به قتل رسیدند.

آفتاب تابستانی در نیمه روز ۱۱ تیر ماه امسال تازه رمقی یافته بود که صدای رگبار گلوله در منطقه جلالوند کرمانشاه خبر از یک فاجعه مرگبار داد.

قاتل مسلح در حالی که کلاشینکف در دست داشت به سمت اعضای خانواده آشنایی رگبار گشود و صدای فریادهای بی امان آنها در صدای شلیک های بی رحمانه خاموش شد.

۴ قتل مسلحانه در شهر کوهستانی

ثانیه هایی از آخرین شلیک قاتل نگذشته بود که عامل جنایت از مهلکه گریخت و وقتی اهالی محله خود را به صحنه تیراندازی که در کوه مشرف به روستا بود رساندند دیدند ۴ مرد در خون خود غلتیده اند و حمام خون به راه افتاده است.

آشنایان و اقوام این خانواده و حتی رهگذران با دیدن ۴ نفری که تیر خورده و غرق در خون روی زمین افتاده بودند شیون می کردند و موضوع خیلی سریع به پلیس مخابره شد.

ساعتی بعد صدای آژیر ماشین های پلیس و آمبولانس در محله جلالوند پیچید.در محله جای سوزن انداختن نبود و خبر تیراندازی مرگبار در این منطقه دهان به دهان به گوش همه اهالی رسیده بود.

همسایه ها هاج و واج به شلوغی خیابان نگاه می کردند و در دل همه آنها کورسوی امیدی وجود داشت و آرزو می کردند که پدر و ۲ پسرش که تیر خورده بودند زنده بمانند.

امدادگران اورژانس که با آمبولانس خیلی سریع خودشان را به محل حادثه رسانده بودند،به سرعت شروع به اقدامات لازم برای نجات افراد گلوله خورده کردند.اما همان معاینات ابتدایی کافی بود تا مرگ هر ۴ نفر اعلام شود.زمانی که امدادگران کیف وسایل امداد را جمع کردند و سرشان را به علامت تاسف تکان داده و از محل دور شدند، شیون نزدیکان مقتولان بیشتر از قبل شد.

بازپرس جنایی از راه رسید

زمانی که ماموران پلیس به محل حادثه رسیدند، ماموران امدادگر اورژانس هنوز در محل بودند.وقتی ملحفه های سفید روی اجساد قربانیان کشیده شد و آنها از محل حادثه دور شدند؛ بلافاصله موضوع جنایت به بازپرس ویژه قتل مخابره شد و تیم جنایی هم راهی محل حادثه شدند.

تیم تشخیص هویت همراه ماموران پلیس آگاهی نیز در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات برای روشن شدن راز ماجرا در دستور بازپرس پرونده قرار گرفت.

پرس و جو و تحقیقات ابتدایی از اهالی و همسایگان و نزدیکان این مقتولان آغاز شد.در میان افرادی که در نزدیکی محل جنایت تجمع کرده بودند تقریبا همه اهالی منطقه می دانستند که موضوع از چه قرار بوده و آوازه اختلافات این خانواده با خانواده عاملان جنایت در همه منطقه پیچیده بود.

حرف های پراکنده از گوشه و کنار به گوش می رسید.یک نفر می گفت که این ۲ خانواده از خیلی وقت قبل با هم درگیر بودند.دیگری می گفت درگیری آنها به خاطر مسائل مالی بود.یکی دیگر می گفت که آنها چند بار دیگر هم به جان همدیگر افتاده بودند.یکی هم می گفت که این اختلافات ریشه در سال ها دور دارد و کینه قدیمی به خاطر اختلافات طایفه ای کار را به خون و خونریزی کشانده است.

به این ترتیب در نتیجه تحقیقاتی به عمل آمده با شنیدن حرف های آشنایان مقتولین مشخص شد که مرد میانسال که به همراه دو پسر خود و یکی دیگر از بستگان نزدیکشان در جریان تیراندازی مرگبار به قتل رسیده بودند، از مدتی قبل با خانواده دیگری که با هم اختلافات قدیمی داشتند درگیر شده بودند.اخیرا اختلافات آنها شدت گرفته بود که منجر به چند درگیری کلامی و فیزیکی بین اعضای ۲ خانواده شده بود.

بالاخره با بالا گرفتن این درگیری ها روز گذشته یکی از اعضای خانواده طرف مقابل، سر راه خانواده مقتول سبز شد! مرد جنایتکار بی آنکه توضیحی بدهد کلاشینکف را سمت آنها نشانه رفت.پدر و ۲ پسرش به همراه مرد جوانی که همراهشان بود اصلا فرصت نکردند که کلامی حرف بزنند یا حتی دستشان را بالا بیاورند.مرد جنایتکار اسلحه را سمت آنها گرفت و بی درنگ اقدام به تیراندازی کرد.

در حالی که در تحقیقات صورت گرفته، طی اقدامات فنی پلیسی و همچنین در نتیجه بررسی های تیم جنایی؛ عامل جنایت شناسایی شد، این فرد تحت تعقیب قرار گرفته و بزودی دستگیر خواهد شد.

سرهنگ علیرضا دلیری رییس پلیس کرمانشاه ضمن تائید وقوع ۴ قتل در منطقه جلالوند کرمانشاه به خبرنگار ما گفت:«۲ خانواده در منطقه جلالوند حوزه شهرستان کرمانشاه به دلیل اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر شدند.»

وی افزود: یکی از این افراد با استفاده از سلاح جنگی کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت آن خانواده کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه این درگیری در کوه رخ داده است گفت:متهم متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.