شهادت مامور نیروی انتظامی در اصفهان +عکس

0

شهادت مامور نیروی انتظامی در ایست و بازرسی میمند

یکی از ماموران نیروی انتظامی در پاسگاه میمند به وسیله خودروهای شوتی به شهادت رسید.

به گفته فرماندار دنا سینا آراسته از ماموران نیروی انتظامی میمند شهرستان دنا حین ایست و بازرسی در جاده یاسوج ـ اصفهان توسط راننده شوتی زیر گرفته شد و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

استوار علی سینا آراسته مامور نیروی انتظامی پاسگاه میمند در منطقه بیژگن سادات محمودی بخش پاتاوه در حال ایست و بازرسی از خودروها بود.

 اخبار اصفهان
 اخبار حوادث
 اخبار حوادث اصفهان
 اخبار یاسوج
 تصادف در یاسوج
 نیروی انتظامی
 رئیس پلیس آگاهی فراجا

وی از اهالی تنگ پوتک بخش مرکزی شهرستان دنا بود.

این مامور خدوم ساعتی پیش در ایست و بازرسی این منطقه، پس از اعلام توقف چند خودروی شوتی، با برخورد یکی از خودروهای در حال فرار، به شدت مصدوم و در حال انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرماندار شهرستان دنا گفت: خودروی شوتی که احتمالاً کالای قاچاق حمل می‌کرده در حین فرار توسط مأموران نیروی انتظامی در تپه‌های اطراف جاده سمیرم – یاسوج دستگیر و بازداشت شد.

درخشان زاده افزود: جاده سمیرم – پاتاوه – یاسوج یکی از محورهای پرتردد و پرترافیک است.

وی با بیان اینکه این جاده در مسیر خودروهای استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس و بوشهر است ادامه داد: احداث پاسگاه میمند در این منطقه ضروری است.

فرماندار دنا گفت: همچنین در روزهای گذشته دو نفر از مأموران خدوم نیروی انتظامی حین مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در همین جاده به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم با تایید خبر شهادت استوار آراسته گفت: بر اساس آخرین اطلاعات این حادثه ساعت حدود ۱۷ امروز چهارشنبه رخ داد.
تصویر زیر با این عنوان در گروه های مجازی پخش شده است.

 اخبار اصفهان
 اخبار حوادث
 اخبار حوادث اصفهان
 اخبار یاسوج
 تصادف در یاسوج
 نیروی انتظامی
 رئیس پلیس آگاهی فراجا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.