ماشین‌های لاکچری نیمار در عربستان +عکس

0

الهلال برای جذب نیمار چند آپشن جذاب برای او فراهم کرده است.

باشگاه الهلال عربستان سرانجام از بمب نقل و انتقالاتی خود رونمایی کرد و نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت گرفت.

 

عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت. خودرو نیمار
 ثروت نیمار
 بیوگرافی نیمار
 رقم قرارداد نیمار
 همسر نیمار
 درآمد نیمار در سال
 اخبار نقل و انتقالات فوتبالی
 باشگاه الهلال عربستان
 رقم قرارداد نیمار با الهلال

علاوه بر این او درخواست یک خانه بزرگ که یخچال آن باید همیشه با آب میوه مورد علاقه‌اش پر باشد را کرده و هم‌چنین سه سونا، پنج خدمتکار شبانه روزی، سرآشپز شخصی او از برزیل و دو خدمتکار برای انجام کارهای مربوط به نظافت منزل هم در اختیار ستاره برزیلی خواهد بود.

او یک خانه‌ ۲۵ اتاقه برای اقامت خانواده و دوستانش نیز خواهد داشت.

نیمار جونیور برزیلی بازیکن فصل قبل PSG با قرارداد 160 میلیون یوریی در سال به الهلال عربستان پیوست.

بر اساس اعلام رسانه‌های بین المللی، نیمار با قراردادی 2 ساله و امکان تمدید یک ساله به الهلال پیوست. او تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و در چند روز آینده به عربستان سفر خواهد کرد.

علاوه بر پرداخت 400 تا 500 میلیون یورو به نیمار برای دو سال، در قرارداد او پاداش‌های مختلفی نیز پیش‌بینی شده است. نیمار به ازای هر پیروزی 80 هزار یورو و برای هر پست اجتماعی در مورد عربستان سعودی، 500 هزار یورو دریافت می‌کند. همچنین یک جت شخصی و یک عمارت با خدمتکاران در اختیار نیمار قرار خواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.