جواد نجم الدین رئیس هیات مدیره ایران خودرو کیست ؟

0

جواد نجم‌الدین (زاده ۱۳۳۵ سمنان) مدیرعامل سابق گروه ایران خودرو و دارای مدرک کارشناسی ارشد، مدیریت اجرایی و مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی پیش ازاین مدیرعامل شرکت‌ها و گروه‌های ایران خودرو، مگاموتور و سایپا از واحدهای صنعتی خودرو و قطعه‌سازی ایران بوده است.

 جواد نجم الدین کیست  اعضای هیئت مدیره ایران خودرو  سوابق جواد نجم الدین  مدیر عامل ایران خودرو  اخبار ایران خودرو  اخبار وزارت صنعت معدن و تجارت

براساس اطلاعات دریافتی خبرنگار بازار امروز صبح طی مراسمی جواد نجم الدین به عنوان رئیس هیات مدیره ایران خودرو معرفی شد.

پیش از این محمدرضا فیض بخش به عنوان نماینده «ایدرو» در این سمت قرار داشت.

نجم الدین فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است که در دو دهه گذشته باتوجه به سوابق کاری، جز مدیرانی بوده که زیان انباشت در کارنامه مدیریت خود نداشته است.

نجم الدین در کارنامه کاری خود رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، مدیرعامل شرکت مگاموتور از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۸ و مدیرعاملی گروه صنعتی ایران‌خودرو را دارد. در دوره مدیریت نجم الدین در هر دو واحد خودروسازی بزرگ، پروژه‌های قابل توجه بومی سازی و طراحی محصول شکل و به تولید انبوه رسید.

برخی از کارشناسان معتقد هستند که بازگشت نجم الدین به گروه صنعتی ایران خودرو می تواند تاثیرات مثبتی در عملکرد آبی پوشان جاده مخصوص داشته و وضعیت تولید نیز نسبت به شرایط فعلی بهبود یابد. انتخاب جواد نجم الدین به عنوان رئیس هیات مدیره ایران خودرو نشان از تغییر سیاست های وزارت صمت با هدف بهبود وضعیت صنعت خودرو دارد، انتخاب مدیران با تجربه صنعتی در شرایط فعلی خودروسازان یکی از مهم ترین اقداماتی است که وزارت صمت باید آن را در دستور کار قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.