شرکت واردکننده محصولات نیسان ژاپن و نمایندگی آن

0

واردات خودروهای نیسان توسط نامی خودرو

مسئول واردات و عرضه محصولات نیسان در ایران، شرکت جهان نوین آریا بوده است که  دو خودرو نیسان جوک و ایکس تریل را به بازار فرستاد. با توجه به تجربه خوب شرکت عرضه کننده و خاطره خوب خریداران از نیسان، احتمال می‌رفت که در دور جدید واردات نیز جهان نوین آریا اقدام به عرضه خودروهای نیسان کند. اما طبق اخبار موجود، شرکت نامی خودرو پیشرو برای واردات نیسان پیش قدم شده است.  این شرکت تاکنون ۵ هزار دستگاه نیسان را ثبت سفارش کرده است.

 شرکت جهان نوین آریا  قیمت نیسان سیلفی  مشخصات نیسان سیلفی  شرکت واردکننده محصولات نیسان  نمایندگی نیسان جوک  نمایندگی محصولات نیسان  قیمت نیسان آلتیما  مدیرعامل شرکت نامی خودرو پیشرو  NISSAN SYLPHY 2023

باتوجه به تحریم ها، به نظر می‌رسد این بار نیسان‌های واردشده به ایران، در چین مونتاژ شده باشند. با این حال، هنوز به طور قطع مشخص نشده نیسان‌هایی که قرار است به ایران بیایند، ژاپنی هستند یا این که آنها نیز از چین وارد کشور خواهند شد.

شرکت نامی خودرو پیشرو هم اکنون 5 نمایندگی خدمات پس از فروش در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز و آمل دارد. هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که نامی خودرو پیشرو تنها وارد کننده خودروهای نیسان خواهد بود یا خیر. اما آنچه که منابع گمرکی اطلاع داده‌اند، تاکنون نمونه خودروهای نیسان سیلفی، سیفی هیبرید، آلتیما، کیکس، قشقایی و ایکس‌تریل وارد ایران شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.