تیونینگ منصوری روی فراری SF90 + عکس

0

تبدیل کامل خودرو بر اساس فراری SF90 Stradale

MANSORY یک کیت نرم افزاری کاملاً جدید را برای فراری SF90 (کوپه / اسپایدر) ارائه می دهد. اجزای بدنه فیبر کربن سبک وزن، افزایش قابل توجهی در عملکرد، سیستم تعلیق و رینگ‌های ورزشی جعلی تا فضای داخلی مختلف. افزایش قدرت تا 1100 اسب بخار و 980 نیوتن متر با عملکرد Vmax 355 کیلومتر در ساعت و 0-100 کیلومتر در ساعت در 2.4 ثانیه. انتشار CO2 (ترکیب): 228 گرم در کیلومتر، مصرف سوخت (ترکیبی): 8.2 لیتر در 100 کیلومتر، مصرف برق: 9.3 کیلووات در 100 کیلومتر

توجه: تمامی خودروهای منصوری دارای گواهینامه و کارت گارانتی اصلی از شرکت Mansory Design & Holding Gmbh هستند.

داده های تکنیکی

موتور V8 هیبریدی
قدرت 820 کیلو وات / 1100 اسب بخار
مسافت پیموده شده 250 کیلومتر
تاریخ ثبت نام 2022
0-100 کیلومتر در ساعت 2.4 ثانیه
Vmax 355 کیلومتر در ساعت / 220 مایل در ساعت

منصوری از جدیدترین کیت تیونینگ خود برای ابر خودروی فراری SF90 رونمایی کرد. به لطف کیت سوپر سافت این تیونر، SF90 هم‌اکنون ۱۰۸۵ اسب بخار قدرت دارد.

منصوری یک‌بار دیگر دست روی فراری SF90 گذاشته و با ارائه کیت موسوم به سوپر سافت قدرت این هیولا را به ارقام جدیدی رسانده است. البته برخلاف پروژه‌های قبلی منصوری روی خودروهای فراری، SF90 ظاهری ملایم‌تر و سنتی‌تر دارد. در حقیقت می‌توان گفت کیت سوپر سافت این شرکت باعث شده SF90 نسخه‌ای ملایم‌تر از SF90 قبلی منصوری باشد.

پروژه قبلی منصوری از قطعات فیبر کربنی زیادی استفاده می‌کرد اما SF90 جدید این شرکت روش ملایم‌تری را در پیش‌ گرفته و از قطعات فیبر کربنی کمتری سود می‌برد. البته هنوز هم قطعات سبک‌وزن زیادی در بدنه و به ویژه در بخش پایین سپر جلو و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند. تمامی این قطعات از فیبر کربن فورج کاری شده ساخته شده‌اند و نوار زرد رنگ بکار رفته نیز به برجسته‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند. در مقایسه با کیت قبلی موسوم به F9XX، کیت سوپر سافت شامل بال عقب فیبر کربنی است که جذابیت‌های بیشتری دارد. البته در این خودرو خبری از سیستم اگزوز چهار تکه و پوشش پیشرانه قبلی نیست؛ اما چیزی که نسبت به قبل تغییری نکرده رینگ‌های ایر دیزاین YT.5 با ابعاد ۲۱ و ۲۲ اینچ در جلو و عقب خواهد بود.

اگرچه ظاهر فراری SF90 منصوری نسبت به پروژه قبلی تغییر چشمگیری ندارد اما در بخش پرفورمنس داستان متفاوت خواهد بود. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و ۳ موتور برقی SF90 به لطف بهبودهای منصوری ۱۰۸۵ اسب بخار قدرت و ۹۸۰ نیوتون متر قدرت تولید می‌کنند که نسبت به خروجی ۹۸۶ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر مدل استوک بهبود قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. البته باید گفت قدرت و گشتاور SF90 مجهز به کیت سوپر سافت مشابه مدل F9XX است و منصوری تمرکز خود را روی ارتقای پیشرانه درون‌سوز گذاشته و به موتورهای برقی دست نزده است. خود این پیشرانه هم‌اکنون ۹۷۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که ۲۰۹ واحد بیشتر از قبل خواهد بود. به این ترتیب هیولای تیون شده فراری می‌تواند در عرض ۲.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۳۵۵ کیلومتر در ساعت را درنوردد.

کیت سوپر سافت منصوری همچنین شامل ارتقای سیستم تعلیق و سفارشی‌سازی کابین است. در بخش داخلی SF90 امکان انتخاب تریم های گوناگون و رنگ‌های سفارشی برای بخش‌هایی همچون داشبورد و پانل درب‌ها وجود خواهد داشت. در حال حاضر قیمت کیت جدید منصوری مشخص نشده اما کاملاً مطمئن هستیم طرفداران فراری اصلاً از بابت هزینه‌های ارتقای خودروی خود نگران خواهند بود.

منصوری یک شرکت اصلاح کننده خودروهای لوکس است که در برند آلمان واقع شده است. علاوه بر خودروهای لوکس، قایق‌های تفریحی، جت اسکی، چرخ دستی‌های گلف و دوچرخه‌های لوکس را نیز اصلاح می‌کنیم.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.