رونمایی از بزرگترین ترین سدان فونیکس در ایران

0

معاون کل فروش مدیران خودرو با بیان اینکه خودرو آریزو ۸ با هدف پیشروی در انقلاب صنعت خودرو، تولید و عرضه می شود، گفت: در سال ۲۰۲۴ تولید و عرضه خودرو آریزو ۸ هیبرید نیز انجام خواهد شد.

فونیکس آریزو ۸ از نظر طراحی، جدیدترین المان های کمپانی چری را در خطوط بدنه دارد و از نظر کیفی در رده ای بالاتر از آریزو ۶ پرو قرار می گیرد.

فونیکس آریزو ۸ به عنوان بزرگ‌ترین خودرو سدانی است که این شرکت تاکنون تولید کرده و از نظر امکانات و تجهیزات لوکس و قدرتمند محسوب می‌شود. این خودرو با طول ۴٫۸ متر در سگمنت خودروهای سدان متوسط قرار می‌گیرد و در بین خودروهای داخلی و وارداتی، رقیبان مستقیم چندانی ندارد.

اطلاعات جدید حاکی از آن است که فونیکس آریزو ۸ با پیشرانه ۲ لیتر توربو TGDi (پیشرانه تیگو ۸ پرومکس) به بازار می آید. پیشرانه ۲ لیتری توربو در این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۲۵۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو خواهد رسید. تعلیق جلوی آریزو ۸ از نوع مک فرسون و عقب آن مولتی لینک است. وزن خودرو ۱۵۳۹ کیلوگرم و شتاب صفر تا صد آن در کاتالوگ شرکت، ۷.۶ ثانیه ذکر شده است.

این خودرو سریع‌ترین و پرتوان‌ترین محصولات داخلی به حساب می‌آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.