معرفی خودرو رولزرویس گوست پریسم +عکس

0

همزمان با یکصد و بیستمین سالگرد تولد رولزرویس، یک مدل جدید به نام گوست پریسم در تیراژ 120 دستگاه توسط این برند عرضه خواهد شد.

مدیر بخش طراحی رولزرویس آقای آندرس وارمینگ، طراحی گوست پریسم را ترکیبی نوآورانه از رنگ خنثی با جزئیات گرم و درخشان رنگ توصیف نموده که نمایانگر رابطه منحصربه‌فرد مشتریان با رولزرویس است.

رولزرویس قصد دارد 120 دستگاه گوست پریسم را به مشتریان خود در سراسر جهان عرضه کند. البته این شرکت از اعلام قیمت این محصول جدید، خودداری کرده است.

طراحی رولزرویس گوست پریسم

نخستین نمونه از این مجموعه 120 تایی که تصاویر آن توسط سازنده منتشر شده، با رنگ خاکستری Gunmetal تزئین شده است. پس از پایان فرآیند 10 مرحله‌­ای با قرار دادن 4 لایه رنگ روی بدنه، عملیات 16 ساعته پولیش‌کاری دستی، روی این خودرو انجام شده است.

برخی جزئیات بدنه همچون جلوپنجره و قطعه روی در صندوق هم به صورت دستی پولیش شده است و با روکش Burnout براق، نسبت به جزئیات مشکی براق در سپر جلو و نمای جانبی متضاد به نظر می‌­رسد.

اما به روال همیشه، مشتریان رولزرویس در انتخاب خود با محدودیت خاصی مواجه نیستند، بنابراین می­‌توانند علاوه برخاکستری Gunmetal، هر رنگ دیگری را برای بدنه این خودرو انتخاب کنند.

کابین و امکانات رولزرویس گوست پریسم

برای تزئین فضای کابین، چهار رنگ قرمز Phoenix، آبی فیروزه­ای، نارنجی Mandarin و زرد Forge قابل سفارش است. با انتخاب هریک از این گزینه‌­ها، رنگ جزئیاتی از بدنه و کابین رولزرویس گوست پریسم شامل پایین سپر جلو، کالیپر ترمز، لبه داخلی فرمان، نوار بالای داشبورد، حاشیه صندلی‌ها و البته 1040 چراغ ستاره­ای داخل پوشش سقف تغییر می­‌کند.


رولزرویس گوست پریسم

مشخصات فنی رولزرویس گوست پریسم

رولزرویس گوست پریسم از نظر فنی با تغییر خاصی مواجه نیست، بنابراین پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر توئین توربوشارژ با 563 اسب‌­بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور، همچنان در زیر کاپوت قرار دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو، 4.6 ثانیه اعلام شده که برای سدان 2.5 تنی کاملا راضی‌کننده است.

با سفارش نسخه بلک بج، خروجی پیشرانه به 591 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور و شتاب صفر تا صد به 4.1 ثانیه کاهش می‌­یابد.

منبع : autoevolution.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.