شناخت خودروی H30 کراس +قیمت ومشخصات

0

شناخت خودروی H30 کراس +قیمت ومشخصات

 ۱۶۵

اچ‌۳۰‌کراس، محصول پرحاشیه ایران‌خودرو کم‌کم برای تحویل به مردم آماده می‌شود. انتقادات از این محصول کمی زیاد بوده اما همانطور که معایب یک محصول گفته می‌شود باید نقاط قوت آن را نیز برای مردم بازگو کرد تا اگر قصد خرید این ماشین را دارند، با محاسنش نیز آشنا شوند. بیش از این ما چند دلیل برای نخریدن اچ‌۳۰‌کراس را برای شما شرح داده بودیم. امروز قصد داریم به سراغ نقاط مثبت این خودرو برویم و کمی درباره آن‌ها بحث کنیم. این محصول به‌عنوان یک خودروی جدید در بازار ایران، هنوز به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از حضورش در کشورمان نمی‌گذرد، معایب و محاسنش کاملا مشخص نشده و صرفا مطالب این پست، باتوجه به مشاهده خودرو در نمایندگی و نمایشگاه‌های صنعت خودرو و همچنین سایت‌های خارجی تهیه شده است.

قیمت

21etkmqzvv

مردم ایران همیشه علاقه زیادی به‌خودروهای دنده اتومات داشته‌اند اما به‌دلیل قیمت بالای این خودروها، امکان خرید برای اکثریت امکان‌پذیر نبوده است. اچ‌۳۰‌کراس به‌عنوان یک خودروی دنده اتومات و جدید، از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر رقبا برخوردار است. ایران خودرو اچ‌۳۰‌کراس را با قیمت ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان عرضه کرده است. رقبای این خودرو در بازار ایران محصولاتی مانند رنو ساندرو استپ‌وی با قیمت ۵۲.۵۵۰.۰۰۰ تومان و برلیانس H320 با قیمت ۵۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان هستند. این اختلاف قیمت درحالیست که اچ‌۳۰‌کراس تفاوت زیادی با این خودروها ندارد و در برخی از موارد نیز بهتر ظاهر شده است. اختلاف قیمت ۷ میلیون تومانی، باعث می‌شود ارزش خرید این خودرو بالا برود و معایب آن در دید مردم کمرنگ‌تر شوند. ایران‌خودرو در بخش قیمت‌گذاری اچ۳۰کراس، برخلاف برخی از محصولاتش، خوب عمل کرده است.

طراحی داخلی

tfbwvpp2t5

اگرچه ما از جنس داخلی اچ‌۳۰‌کراس به عنوان عیب یاد کردیم، اما باید بگوییم که طراحی داخلی این خودرو نسبت به رقبای موجود در بازار ایران بهتر است. بخش میانی داشبورد که صفحه نمایش بر روی آن قرار گرفته با ظرافت خوبی نقش‌بندی شده و دکمه‌های سخت‌افزاری نیز در جای مناسب خود قرار دارند. استفاده از بخش‌هایی با پلاستیک براق باعث شده که زیبایی داشبورد و غربیلک فرمان بیشتر شود. صفحه کیلومتر اچ۳۰ کراس نیز از زیبایی خوبی برخوردار است.

تجهیزات

pxgk6v77fz

اچ۳۰ کراس با سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل قبولی عرضه شده که باعث می‌شود در این بخش، یک پله بالاتر از رقبا قرار گیرد. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به کیسه‌هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی (۶.۵ اینچی) با قابلیت پخش فایل‌های تصویری و سیستم رهیاب، گرمکن آینه‌های جانبی، روکش چرمی غربیلک فرمان،دکوراتیو طرح متال، استفاده از قطعات کرومی در بدنه، دوربین دید عقب، ایزوفیکس و… اشاره کرد.

حجم صندوق عقب

pnq0lg1xfz

کمبود فضای صندوق عقب در بسیاری از خودروها یک ضعف محسوب می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها را از خرید برخی از محصولات منصرف می‌کند. اگر شما از آن قشر جامعه هستید که وسایل زیادی را با خودروی خود حمل می‌کنید، فضای ۴۱۷ لیتری در حالت عادی و ۱۱۳۷ لیتری در صورت تا کردن صندلی عقب، برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

cemgqien3r

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.