مهمترین نکات هنگام خرید خودروهای وارداتی کارکرده چیست؟

0

خرید خودروی لوکس دست دوم چه هزینه های پنهانی دارد ؟

اگر به دنبال خودروهایی با کارکرد بالاتر و مدل ‌پایین‌تر باشید حتی ممکن است یک سدان لوکس پرچم‌دار را با مبلغی بسیار نازل بخرید. شاید هم بخواهید خودرویی صفرکیلومتر را از نمایندگی خریداری نمایید.

آموزش و راهنمای خرید خودرو هزینه نگهداری خودروهای خارجی دانستنی های خرید خودرو مشکلات خرید خودرو وارداتی هزینه نگهداری بی ام و

خواه در حال خرید یک خودروی صفر باشید یا مدلی کارکرده، باید از هزینه‌های نگهداری این خودروها آگاه باشید. هیچ‌چیزی مثل آگاه شدن از هزینه‌های تعمیر یک خودروی لوکس نمی‌تواند تجربه لذت‌بخش نگه داشتن آن را خراب نماید.

زمانی که بودجه خود برای محصولات لوکس بنزینی را در نظر می‌گیرید مطمئن شوید که نوع بنزین مصرفی و هزینه‌های مربوط به آن را نیز به یاد دارید.

اگر می‌خواهید محصولی از ب ام و، آئودی، لکسس، مرسدس، آکورا، ولوو و یا هر برند لوکس دیگر را بخرید شانس اینکه نیازمند بنزین سوپر باشند زیاد است. البته استفاده از بنزین معمولی معمولاً آسیبی به اکثر خودروهای لوکس نمی‌رساند اما خب گاهی اوقات عملکرد پیشرانه و مصرف سوخت آن‌ها را بسیار بدتر می‌کند.

متغیرهای بسیاری روی حق بیمه خودروهای لوکس تأثیرگذار بوده و هزینه‌های بیمه این خودروها شاید بیش از یک خودروی عادی باشد.

بسیار از خودروهای لوکس دارای رینگ‌های بزرگ و البته لاستیک‌های فوق‌العاده و جذاب هستند. حتماً توصیه می‌شوید در زمان خرید خودرویی لوکس هزینه تعویض لاستیک‌ها را در نظر بگیرید. ذکر این نکته مهم است که بهای لاستیک‌های بزرگ‌تر از ۲۰ اینچی کاملاً بالاست.

بسیاری از خودروهای لوکس دارای چراغ‌های جلوی زنون یا LED بوده و نوری که تولید می‌کنند بسیار مناسب است اما خب زمانی که نیازمند قطعات جدید باشند هزینه‌های تعویض آن‌ها کاملاً بالا خواهد بود.

به هزینه سرویس خودروی لوکس موردنظر توجه کنید. بسیاری از خودروهای مدرن دوره‌های سرویس طولانی‌ای دارند اما اکثر خودروهای لوکس و مخصوصاً مدل‌های اسپورت دوره‌های سرویس کوتاه‌تری دارند که شاید نیازمند تعویض روغن‌های خاص گیربکس، دیفرانسیل، ترمز و… باشد که این امر یعنی هزینه نگهداری بیشتر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.