برترین خودروهایی که سال ۲۰۱۹ رونمایی می شوند + عکس

0
برترین شرکت های خودروسازی، زمان رونمایی از جدیدترین مدل ماشین های خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده اند.

فروش ماشین های جدید ممکن است در سال گذشته کاهش یافته باشد و این را آمار و ارقام منتشر شده می گویند و این ظاهراً در پشت دیزل گیت و عدم اطمینان بر برگزیت، چرا که مردم خریدهای بزرگشان را به تاخیر انداختند – اما با بازار و سیاست در آشوب، سازندگان خودرو عقب نماندند.

در سال ۲۰۱۸، ما دیدیم که جگوار اولین ماشین پلاکین دار خود را راه اندازی کرد، نسخه های پیشرفته دیگر مدل های برقی در اتاق های نمایش هستند، و ما شاهد یک قدرت آتشین جدی به شکل مک لارن، آئودی جدید R8 V10، استون مارتین DBS سوپرلگرا، فورد موستانگ بولیت و چیزهای دیگر بودیم.

و سال ۲۰۱۹ به همان اندازه که انتظار می رود ماشین هایی را عرضه می کنند، با این تقویم پر از وسایل نقلیه با اشتیاق است، از جمله مدل های برقی جدید و برخی از سریع ترین سوپرماشین هایی که دنیا تا به حال دیده است.

خودروی سال ۲۰۱۹ آئودی ای – ترون:

اولین اتومبیل خالص – برقی آئودی یکVUS شبیه جگوار – و مدل X سرعتی تسلا (و مرسدس EQC که در ماه جولای آمد).با محدوده ۲۴۸ مایل بر سرعت، تست سخت تر، با یک سرعت ۰ – ۶۲ mph با ۵.۷ ثانیه و کیفیت ساخت آئودی، این کار به طور جدی مطلوب خواهد بود اما این ماشین هم برچسب قیمت آئودی را دارد:که از ۷۱.۴۹۰ پوند شروع می شود.

این خودروی رویایی ماه مارس می رسد.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/167_pics-2019.jpg

خودروی جدید استون مارتین والکیری ۲۰۱۹:

مدل DBX SUV یکی از مهم ترین مدل هلی استون مارتین خواهد شد، اما والکیری بی شک بزرگ ترین سردسته است – که در سال ۲۰۱۹ می آید.در ارتباط با رد بول یک تیم F1 تشکیل داده شده است، که این ماشین فوق العاده قول داده که مانند “هیچ ماشین جاده ای قبل از خودش” عمل نکند، در نتیجه سیستم ایرودینامیک پیشرفته، سبک باور نکردنی و ۱ , ۰۰۰ bhp – به علاوه نیروی برق ترکیبی اش (که منجر به V12 در حدود ۱۱.۰۰۰ rpm می شود). این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/175_pics-2019.jpg

خودرو ۲۰۱۹ هوندا اربن EV:

این اتومبیل می تواند به طور بالقوه یکی از اتومبیل های عالی سال ۲۰۱۹ باشد، به عنوان هوندا اربن EV.این کانسپت، که مورد حمایت عالی هوندا بود و هوندا هیچ چاره های جز ارائه کردنش به بازار نداشت، به اتومبیل های کلاسیک “kei” و بخش مدنی اصلی تبدیل شد.اربن EV همچنین به عنوان اولین خودروی الکتریکی خالص تولید شده توسط هوندا در نظر گرفته می شود، با ماشین هایی مانند رنو زویی.

این ماشین ماه دسامبر به بازار عرضه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/174_pics/-2019.jpg

خودرو کیا ای – نرو ۲۰۱۹:

با دنبال کردن جا پای کونا EV از شرکت هیوندای با ۳۰.۰۰۰ پوند قیمت،۲۸۲ – مایل سرعت کیا ای – نرو، به تغییر درک خودروهای برقی خالص کمک خواهد کرد و در هنگام فروش در ماه آوریل بیش از حد به فرزند خواندگی بسیار محدود خواهد شد. این یک خودروی دارای ابعاد خانوادگی است، که در آن ۴۵۱ لیتر فضا در صندوق عقب دارد – بزرگ تر از ای – نرو هیبریدی.

این خودرو ماه آوریل به بازار ارائه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/176_pics/-2019.jpg

خودرو ۲۰۱۹ کونیگسگ آگرا RS ساکسسور:

کونیگسگ برخی از دیوانه وار ترین سوپرماشین های جهان را ساخته است، و آخرین مدل آن قرار است بی نظیرترین مدلش باشد. جزئیات پیش از این که در ماه مارس بیرون آید، فاش نمی شود.ساکسسور کونیگسگ ۲۷۷ mph آگرا RS، احتمالاً یکی از سریع ترین اتومبیل های تولیدی جهان خواهد بود. این خودرو در تابستان ارائه میشود.

کونیگسگ آگرا

خودرو مدا ۲۰۱۹ رنجروور اوکو:

لندرور نسل دوم، رنجروور اوکو ممکن است شبیه به مدل قدیمی خود باشد، اما این شرکت ادعا می کند که همه چیز کاملاً جدید است و جدیدترین مدل موتور و جدیدترین تکنولوژی برایش وجود دارد.صفحات سفارش اکنون باز هستند و احتمالاً اولین آنها در چند ماه آینده بیرون خواهد آمد.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/178_pics/-2019.jpg

خودرو نیسان جوک ۲۰۱۹ :

یک نیسان جوک جدید مدتی طولانی است که آمده، اما در اواخر امسال شاهد جایگزینی برای تقاطع فشرده فعلی خواهیم بود.با وجود اینکه شرکت نیسان ممکن است بخواهد طرح نسل دوم جوک را کمی کمتر متضاد کند، باید بگوییم که حفظ متمایز بودنش و شاخصش تا حد امکان باید بماند تا به یک بازار اشباع تبدیل شود.

انتظار می رود که جوک جدید بیشتر از خودروی جوک فعلی جادار باشد، که این اخبار برای مشتریان خوشحال کننده خواهد بود.این خودرو در تابستان عرضه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/179_pics/-2019.jpg

خودرو پینینفارینا باتیستا مدل ۲۰۱۹ :

تصویر نمادین آن بر روی مدل هایی که از سازندگان اتومبیل ساخته شده است، افسانه ای است، اما پینینفارینا در سال ۲۰۱۹ به ساخت وسایل نقلیه خود ادامه خواهد داد. اولی یک سوپر ماشین برقی محض است که به افتخار موسس استودیوی طراحی، جیان باتیستا “پینین” نامگذاری شده است.

پینینفارینا باتیستا نیز یکی از سریع ترین ماشین هایی خواهد بود که تا به حال ساخته شده است، با عدد باور نکردنی ۱ , ۹۰۰ bhp نیروی برق برای یک سرعت ۲۵۰ مایل بر ساعت. در ماه مارس از این خودرو رو نمایی می شود.

پینینفارینا

خودرو ۲۰۱۹ پولستار ۱

:پولستار بازوی عملکرد ولوو نیز در سال ۲۰۱۹ اتومبیل های خود را معرفی خواهد کرد، که با این کار آغاز می شود:پولستار ۱. این نام ممکن است صریح باشد، اما هیچ چیز اساسی در مورد بقیه کارهای بزرگ پیش بینی نشده وجود ندارد:برای مثال، قدرت، از یک چیدمان هیبرید بنزینی – الکتریکی ۵۹۲ bhp با طیف وسیعی از ۹۳ مایل ادعا شده، ناشی می شود. این خودرو در تابستان عرضه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/181_pics/-2019.jpg

خودرو پورشه تایسان ۲۰۱۹:

صرف نظر از اینکه شما چطور این حرف را می زنید، این مدل باعث ایجاد یک جنبش شده است.انتظار می رود اولین مدل برقی خالص سازنده خودرو آلمان عملکرد فوق العاده ای داشته باشد (از جمله زیر ۳.۵ ثانیه بر ساعت ۰-۶۲ mph)، شارژ سوپرفست است (نسبتا) و حداکثر محدوده ۳۱۰ مایل است و در اواخر ۲۰۱۹ به بازار ارائه می شود.

لوکس ترین خودرو 2019 خودروهای 2019 مجله خودرو دنیای خودرو قیمت کیا نیرو هوندا آربن 2019 پورشه تایسان 2019 اسکودا کودیاک 2019 بهترین خودروهای 2019

خودرو اسکودا کودیاگ vRS 2019:

می خواهید یک رکورد مسابقه ای را داشته باشید؟، اما توان پرداخت برای لامبورگینی اونتادور svj را ندارید؟ اسکودا کودیاگ vRS هزینه ای برابر ۴۲.۸۷۰ پوند دارد، این یکی از سریع ترین ماشین هایی است که تا به حال مسابقه داده و بسیار ارزان تر از لامبورگینی ۳۵۰.۰۰۰ پوندی است.

اگرچه به سرعت SVJ (بدیهی است)نمی رسد، اما اسکودا کودیاگ vRS دارای موتور دیزل توربو شارژ ۲۳۷ bhp است، که به اندازه کافی برای نمایشات و انفجار در ساحل کافی است، که در بهار امسال به بازار ارائه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/169_pics/-2019.jpg

خودرو ۲۰۱۹ تسلا مدل ۳:

پس از سه سال بالا و سردسته بودن، مدل تسلا ۳ سرانجام در اواسط سال ۲۰۱۹ به فروش در انگلستان خواهد رسید. اما این شرکت تایید کرده است که یک سالن فشرده متراکم الکتریکی با یک محدوده ۳۳۸ مایلی را در اختیار خواهد داشت و مدل عملکرد پر زرق و برق خود را تا محدوده بیش ترین سرعتش حفظ خواهد کرد تا سالن اجرایی را در گرد و غبار خود ترک کند. و در تابستان عرضه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/170_pics/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-2019.jpg

خودرو تویوتا سوپرا ۲۰۱۹:

هایپ در مورد بازگشت تویوتا سوپرا به درجه بالایی می رود و همه نشانه ها حاکی از آن هستند که این دستگاه یک بسته ویژه مخصوص به خود را خواهد داشت. شرکت در هم کاری با بی.ام.و است، که پایه گذاری دروپتوپ z4 است، اما تویوتا می گوید که سوپرا کاملا متفاوت است و یک تجربه رانندگی کاملا متفاوتی را ایجاد میکند و در ماه سپتامبر ارائه می شود.

http://files.namnak.com/users/fa/aup/201901/171_pics/-2019.jpg

خودرو فولکس واگن گلف ۲۰۱۹:

فولکس واگن گلف همواره محبوب بوده است، اما فروش آن در سال ۲۰۱۸ رشد ثابتی داشته است و این خودرو در کل سال به عنوان دومین پرفروش امسال شناخته شد. این به رغم یک مدل جدید است که در سال ۲۰۱۹ وارد می شود.

فولکس واگن گلف

احتمالاً شگفتی های زیادی با گلف نسل هشتم از نظر سبک وجود نخواهد داشت، اما انتظار می رود این هاپبک یک نمایش تکنولوژیکی بزرگ برای فولکس واگن، با نیرو های ترکیبی ملایم در کنار بنزین سنتی، دیزل و پلاگین باشد، و همچنین یک کابین کوچک باهوش تر، و “نرم افزار بیشتر و این ماشین در تابستان ارائه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.