فرار باورنکردنی مجرم سابقه دار از دست پلیس +فیلم

0

ماموران پلیس تگزاس پس از اینکه گزارشی در مورد یک مرد دریافت می کنند که در پشت چرخ های ماشین خود خوابیده است وارد عمل می شوند. افسران پس از بازرسی خودرو یک مرد ۲۸ ساله به نام لوا را که درون ماشین خوابیده بود پیدا می کنند در حالی که موتور ماشین روشن بود. این مرد که یک مجرم سابقه دار است با دیدن پلیس ها در اطراف خود غافلگیر شده بود به دستور پلیس برای باز کردن درب خودرو عمل نمی کند و در حالی یک افسر سرش را داخل ماشین کرده بود اقدام به فرار می کند

فرار از دست پلیس تعقیب و گریز پلیس فرار مجرم سابقه دار فیلم و کلیپ خودرو پلیس آمریکا درگیری با پلیس

ماموران پلیس تگزاس پس از اینکه گزارشی در مورد مردی دریافت می کنند که در پشت چرخ های ماشین خود خوابیده است وارد عمل می شوند.

افسران پس از بازرسی خودرو یک مرد ۲۸ ساله به نام لوا را که درون ماشین خوابیده بود پیدا می کنند در حالی که موتور ماشین روشن بود.

این مرد که یک مجرم سابقه دار است با دیدن پلیس ها در اطراف خود غافلگیر شده و به دستور آنها برای باز کردن درب خودرو عمل نمیکند و در حالی یک افسر سرش را داخل ماشین کرده بود اقدام به فرار می کند.

دانلود

پلیس که تاکنون موفق به دستگیری این فرد نشده با انتشار این ویدیو و عکس وی در فیسبوک از کاربران برای شناسایی اش درخواست کمک کرده است. گفته می شود این مرد سابقه خشونت خانوادگی و سرقت از خانه را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.