آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان مرکزی

0

مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی وضعیت راه های مواصلاتی را اعلام کرد

آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان مرکزی

مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد:محوره اراک – توره و توره – بروجرد با بارش برف همراه است و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر می‌باشد.

محور اراک – ازنا به علت ریزش کوه در بخشی از جاده‌های استان لرستان مسدود است و مسیر جایگزین از محور توره – ملایر – ازنا می‌باشد.

در جاده اراک – فرمهین از تقاطع روستای آزادمرزآباد تا بعداز امامزاده-محمدآباد به علت آب گرفتگی جاده، یک لاین مسدود می‌باشد که در یک لاین تردد وسایل نقلیه در حال انجام است.

جاده فرعی خنداب – ملایر به علت بارش برف مسدود است که مسیر جایگزین جاده حاجی آباد – آقداش – ملایر است.
دیگر محور‌های مواصلاتی استان با بارش باران همراه است.

با توجه به لغزندگی جاده ها، حتما رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی الزامی است و رانندگان محترم ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری، در صورت حضور در جاده حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

همچنین محور خنجین-گروچان،چوگان-کسراصف ،خنجین-فردقان ، خنجین-ملک باغی و سلیم آباد-هفته خانک به دلیل بارندگی شدید باران و بالا آمدن رودخانه ها تا اطلاع ثانوی مسدود میباشد.

همچنین گفتنی است بخشداری میلاجرد از مردم روستای امامزاده عباس درخواست کرده تا هر چه سریعتر روستا را تخلیه نمایند و در مسجد جامع رسول الله و یا مهدیه بزرگ میلاجرد در شهر میلاجرد مستقر گردند.

درخواست تخلیه روستای امامزاده عباس توسط بخشداری میلاجرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.