تولید اولین مینی‌ کامیون تمام الکتریکی دایملر +تصویر

0

شرکت دایملر به تازگی مینی‌ کامیون الکتریکی خود را به دنیای خودرو‌های سنگین و نیمه‌ سنگین معرفی کرده است. دایملر سرانجام و پس از سال‌ ها تلاش موفق شد اولین مینی‌کامیون الکتریکی خود را معرفی کند. مینی‌کامیون الکتریکی دایملر Freightliner eCascadia نام دارد و احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به مشتریان عرضه می‌شود. البته این کامیون الکتریکی مراحل انجام برخی از  آزمایش‌های فنی و ایمنی را پشت‌سر می‌گذارد و این موضوع نشان‌دهنده تلاش مهندسان دایملر برای تولید کامیونی بدون هیچ‌گونه نقص و ایرادی است.

مینی کامیون دایملر قادر است تنها با یک بار شارژ کامل مسافتی به اندازه ۴۰۲ کیلومتر را طی کند و وسیله‌نقلیه بسیار مناسب و کارآمدی برای حمل‌و‌نقل بین شهری محسوب می‌شود. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد باتری‌ها و موتور Freightliner eCascadia منتشر نشده و مشخص نیست مهندسان دایملر از چه نوع باتری در این خودرو استفاده کرده‌اند.

تولید مینی کامیون تمام الکتریکی توسط شرکت دایملر

این کامیون یک نقطه عطف نمادین برای شرکت دایملر است و در صورت عملکرد مناسب و راضی کننده، نه تنها مورد استقبال مناسب مشتریان قرار می‌گیرد بلکه می‌تواند الگویی بسیار مناسب برای همه سازندگان خودروهای سنگین باشد. با توجه به رویکرد خودروسازان بزرگ جهان به سمت تولید محصولات برقی و هیبریدی، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک علاوه بر خودروهای سواری پاک و بدون آلایندگی، وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین نیز به پیشرانه‌های برقی مجهز شوند.

انواع کامیون شرکت دایملر قیمت کامیون دایملر کامیون الکتریکی کامیون برقی مجله ماشین سنگین مشخصات کامیون الکتریکی

در جهان امروز بسیاری از کشورها به دنبال جایگزینی سوخت‌های فسیلی با انواع دیگری از تولید کننده‌های انرژی  هستند تا از آلودگی هرچه بیشتر کره زمین جلوگیری کنند. خودروهای بنزینی و گازوئیلی سالیانه هزاران تن مواد آلاینده را وارد هوا می‌کنند و از جمله بزرگ‌ترین تولید کنندگان آلودگی در جهان به حساب می‌آیند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.