فرآیند شکل گیری لوگو شرکت پورشه

0

تاریخچه

کمپانی پورشه توسط فردیناند پورشه در سال ۱۹۳۱ پایه گذاری شده که در تولید خودروهای اسپرت لوکس تخصص دارد و یکی از رؤیایی‌ترین برندهای دنیاست، طراحی لوگو پورشه به اوایل دهه ۱۹۵۰ برمیگردد که فردیناند پورشه و تیمش این لوگو را طراحی کردند.

درباره لوگو پورشه

لوگو پورشه نشان محلی شهر اشتوتگارت است.اسب نشان مزارع اشتات، شاخ ها، خطوط قرمز و مشکی بخشی از نشان سلطنتی پادشاه وورتمبرگ است ولی این روزها اشتوتگارت که زادگاه مرسدس بنز هم محسوب می شود به محلی برای ساخت خودروهای فوق العاده مبدل شده است.

 شرکت پورشه  تاریخچه شرکت پورشه  زیباترین لوگو جهان  با ارزش ترین برندهای خودرو  باارزشمندترین برند خودرو جهان  انواع برندهای برتر خودرو  برند جهانی

درباره پورشه

در ماه ژوئیه ۲۰۱۲ گروه فولکس واگن، اقدام به خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکتهای زیر مجموعه کمپانی پورشه است، که مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ گروه فولکس واگن ۴۹٫۹٪ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود.

از سوی دیگر شرکت پورشه اس ای با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۷٪ درصد از سهام گروه فولکس واگن، به‌عنوان بزرگترین سهامدار این گروه شناخته می‌شود.

خانواده پورشه و خانواده بیک بطور مشترک، با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۱٪ درصد از سهام شرکت خودروسازی پورشه، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آیند.

بخشی از سهام شرکت پورشه نیز، در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

به لطف فناوری جدید، پیشرانه جدید پورشه پانامرا توربو ۲۰۱۷ از قابلیت غیرفعال سازی سیلندر برخوردار است.

این قابلیت نه تنها مصرف سوخت را کاهش می دهد بلکه بهبود عملکردی را در پی دارد.

البته افراد می توانند باری دیگر با فشردن کلید مخصوص جهت افزایش توان سیلندر را فعال سازند.

اما بهتر است در عبور و مرورهای شهری قابلیت مورد اشاره غیرفعال شود زیرا کارایی مناسب و مطلوب تری خواهد داشت. به طور کلی این اولین باری بوده که شاهد فناوری مورد بحث روی پیشرانه محصولی از پورشه هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.