دفترچه راهنمای خدمات امداد خودرو ایران

0

با گسترش روزافزون استفاده از خودرو، به ویژه خودروهای جدید و دارای تکنولوژی پیشرفته و همچنین گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور، ایجاد یک سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امداد رسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از صنایع داخلی خودروسازی، یک نیاز ضروری و قطعی می باشد.

شرکت امداد خودرو ایران در پاسخ به نیاز فوق الذکر و به عنوان پیشگام در ارائه خدمات نوین امدادی در اسفند ۱۳۷۸تاسیس گردید و از فروردین ۱۳۷۹ شبکه امدادرسانی خودرو را در سراسر کشورفعال نمود و به سرعت مورد استقبال همگان قرار گرفت.

سترش روزافزون استفاده از خودرو، به ویژه خودروهای جدید و دارای تکنولوژی پیشرفته و همچنین گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور، ایجاد یک سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امداد رسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از صنایع داخلی خودروسازی، یک نیاز ضروری و قطعی می باشد.1378شرکت امداد خودرو ایران در پاسخ به نیاز فوق الذکر و به عنوان پیشگام در ارائه خدمات نوین امدادی در اسفند ، شبکه امدادرسانی خودرو را در سراسر کشورفعال نمود و به سرعت مورد استقبال 1379تاسیس گردید و از فروردین همگان قرار گرفت.کارت اشتراک امداد سیار اولین نوع خدمت است که برای امدادرسانی به مشترکین طراحی گردید. در این نوع اشتراک علاوه بر اینکه امدادرسانی به مشترکین در هر شرایط در اولویت می باشد، برخی از هزینه های امداد نیز برای مشترکین رایگان است. امداد سریع ، سرویس در محل(اتو کلیک)، امدادپلاس و امدادگلس نیز در راستای تکمیل مجموعه خدمات به مشتریان محترم طراحی و در حال حاضر به متقاضیان ارائه می گردد. شرکت امداد خودرو ایران به دنبال استقبال هموطنان عزیز از خدمات کارت اشتراک امداد سیار و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر، اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات خودرویی شامل امداد سیار، تعمیرات، سرویس های دوره ای ، پشتیبانی و بازسازی زیان های وارده به خودرو تحت عنوان خدمات کارت طلایی نمود. خدمات کارت طلایی هم اکنون در پنج سطح ، شامل طلایی سال، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره عرضه می گردد که کلیه ضوابط مربوط به آنها در بخش دوم این دفترچه ذکر شده است.این دفترچه حاوی کلیه نکات مهم مربوط به خدمات  دفترچه را به دقت مطالعه فرمایید تا در موقع نیاز به خدمات ًشرکت امداد خودرو ایران به مشترکین خود می باشد. لطفااز ضوابط مربوط مطلع باشید. فقط موارد ذکر شده در این دفترچه با توجه به نوع اشتراک خریداری شده جزء تعهدات این شرکت بوده و خارج از موارد مذکور، شرکت امداد خودرو ایران متعهد نخواهد بود

کارت اشتراک امداد سیار اولین نوع خدمت است که برای امدادرسانی به مشترکین طراحی گردید. در این نوع اشتراک علاوه بر اینکه امدادرسانی به مشترکین در هر شرایط در اولویت می باشد، برخی از هزینه های امداد نیز برای مشترکین رایگان است. امداد سریع ، سرویس در محل(اتو کلیک)، امدادپلاس و امدادگلس نیز در راستای تکمیل مجموعه خدمات به مشتریان محترم طراحی و در حال حاضر به متقاضیان ارائه می گردد.

شرکت امداد خودرو ایران به دنبال استقبال هموطنان عزیز از خدمات کارت اشتراک امداد سیار و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر، اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات خودرویی شامل امداد سیار، تعمیرات، سرویس های دوره ای ، پشتیبانی و بازسازی زیان های وارده به خودرو تحت عنوان خدمات کارت طلایی نمود. خدمات کارت طلایی هم اکنون در پنج سطح ، شامل طلایی سال، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره عرضه می گردد که کلیه ضوابط مربوط به آنها در بخش دوم این دفترچه ذکر شده است.این دفترچه حاوی کلیه نکات مهم مربوط به خدمات دفترچه را به دقت مطالعه فرمایید تا در موقع نیاز به خدمات ًشرکت امداد خودرو ایران به مشترکین خود می باشد. لطفااز ضوابط مربوط مطلع باشید. فقط موارد ذکر شده در این دفترچه با توجه به نوع اشتراک خریداری شده جزء تعهدات این شرکت بوده و خارج از موارد مذکور، شرکت امداد خودرو ایران متعهد نخواهد بود.

فایل:PDF

حجم:۲MB

دفترچه خدمات امداد خودرو ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.