تویوتا لندکروز سری ۳۰۰ در راه است +(عکس)

0

خداحافظی با لندکروز V8

نسل جدید تویوتا لندکروز قرار است مارس یا آوریل ۲۰۲۱ رونمایی شود. پرونده تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ با سال ۲۰۲۰ بسته شد و لندکروز سری ۳۰۰ یا J300 تا دو سه ماه دیگر معرفی می شود.

اخبار تویوتا محصولات جدید تویوتا شرکت تویوتا قیمت تویوتا لندکروزر مشخصات تویوتا لندکروز معرفی شاسی بلند مجله خودرو LAND CRUISER

تویوتا طراحی و تولید نسل جدید تویوتا لندکروز را در سکوت کامل پیش برده است و هنوز چهره نهایی این نسل از تویوتا لندکروز مشخص نشده است. تصاویری که در این گزارش مشاهده می کنید را رسانه های معتبر خارجی به عنوان رندرهای احتمالی لندکروز سری ۳۰۰ منتشر کرده اند که هیچ کدام تایید رسمی ندارد.

با این حال مشخصات فنی لندکروز نسل جدید تا حدودی مشخص شده است. مهمترین ویژگی فنی افزوده شده به لندکروز سری ۳۰۰ ، مجهز شدن آن به توربوشارژر است.

این مدل قرار است به موتور شش سیلندر توربو مجهز شود و البته سایت موتور۱ گزارش داده که نسخه هیبرید تویوتا لندکروز هم در راه است. البته بعید هم به نظر نمی رسد. چرا که تویوتا لندکروز فضای جانمایی و قدرت کافی برای حمل حجم زیادی از باتری را دارد.

اخبار تویوتا محصولات جدید تویوتا شرکت تویوتا قیمت تویوتا لندکروزر مشخصات تویوتا لندکروز معرفی شاسی بلند مجله خودرو LAND CRUISER

اما شاید غم انگیزترین نکته در مورد تویوتا لندکروز سری ۳۰۰ این باشد که هواداران موتور V8 باید با لندکروز هشت سیلندر خداحافظی کند. در واقع توربوشارژر جای موتور حجیم این خودرو را خواهد گرفت. اتفاقی که در چند سال اخیر برای بسیاری از خودروهای با موتور هشت سیلندر رخ داده است.

دو تغییر دیگری که موتور۱ در مورد نسل جدید لندکروز به آن اشاره کرده بهبود سیستم تعلیق و همچنین گیربکس آن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.