انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند+تصاویر

0

در این گزارش انسان‌های موفق و مشهوری را معرفی کرده ایم که نشان داده اند دنبال کردن اهداف و آرزو‌ها در هر زمان حتی با وجود شکست و مشکلات هم ارزشمند است.

گاهی مشکلات و شکست‌ها مثل یک توپ برفی روی هم انباشته می‌شوند. در چنین شرایطی احساس ناامیدی می‌کنید و دیگر هیچ حس و حالی برای ادامه دادن ندارید. بدونیم انسان‌های موفق و مشهوری را معرفی می‌کند که نشان داده اند دنبال کردن اهداف و آرزو‌ها در هر زمان حتی با وجود شکست و مشکلات هم ارزشمند است.

وودی آلن

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

وودی آلن فیلمساز معروف و برنده ۴ جوایز آکادمی بعد از پاس نکردن چند امتحان در سینماتوگرافی از دانشگاه نیویورک اخراج شد. اما او کنار نکشید و با پشتکار هم اکنون به تمام اهدافش رسیده است.

اورسولا برنز

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

اورسولا برنز بعد از گرفتن مدرک مهندسی از دانشگاه نیویورک کارآموزی اش را در کمپانی زیراکس شروع کرد. کمپانی او را به عنوان دستیار استخدام کرد. اورسولا پس از ۱۰ سال پشتکار توانست به سمت مدیرعاملی کمپانی زیراکس برسد.

گابریل ژسوس

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

گابریل ژسوس فوتبالیست برزیلی در تیم فوتبال منچستر در سال ۲۰۱۴ قبل از این که وارد عرصه فوتبال شود با خط کشی خیابان‌ها درآمد کسب می‌کرده است. او در ساعات استراحتش بازی‌های تیم مورد علاقه اش را در تلویزیون تماشا می‌کرده و آرزویش این بود که روزی در مسابقات کشورش شرکت کند. گابریل هم اکنون به اهدافش رسیده و درآمدش در هفته ۸۰ هزار دلار است.

هارلند ساندرز

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

اولین رستوران کلنل ساندرز نتوانست در میان رقبا دوام بیاورد و ورشکست شد. هارلنددر سن ۶۵ سالگی برای پیشنهاد دادن غذای مخصوص بال مرغ سوخاری به موسسات به قسمت‌های مختلف آمریکا سفر کرد، اما هزاران بار جواب رد شنید. با این وجود از تلاش باز نایستاد و با اعتقادی که به غذاهایش داشت سرانجام موفق شد.

ایلان ماسک

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

ایلان بیلیونر آمریکایی-کانادایی کمپانی پی پل را ورشکست کرد و در نتیجه توسط هیئت مدیره اخراج شد. ۱۶ سال بعد کمپانی ایکس را خریداری کرد و مبنایی برای ایجاد دوباره کمپانی پی پل شد.

آنا وینتور

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

آنا بعد از نزدیک به یکسال کار کردن در مجله مد هارپر به دلیل مخالفت با ویراستار اخراج شد. این اتفاق او را تشویق به موفقیت‌های بیشتری کرد. آنا معتقد است در محیط کار با هر چیزی که مخالف هستید بیان کنید. ایده و نظرات شما ارزش دفاع کردن را دارند

هاوارد شولتز

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند+تصاویر

هاوارد شولتز به دلیل این که مدیریت کمپانی استارباکس از ایده او برای پیشرفت قهوه خانه‌های زنجیره‌ای حمایت نکرد از کمپانی استعفا داد. او در ذهنش رویای خلق چیز‌های خاص تری داشت. ترکیبی از قهوه‌های با کیفیت و فضایی آرام بخش که باعث شود مشتری‌ها دوباره آنجا برگردند. ۲ سال بعد هاوارد استارباکس را خرید و او را به شهرت جهانی رساند.

استن اسمیت

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند+تصاویر

استن اسمیت بازیکن حرفه‌ای تنیس در آغاز حرفه اش در تیم داویس پذیرفته نشد. حتی به عنوان کسی که توپ‌ها را به بازیکنان برگرداند نیز پذیرفته نشد. اما استن معتقد بود که بازی تنیس در خونش است و برای رسیدن به هدفش سخت تلاش کرد تا این که هم اکنون برنده ۸ جام در تیم آمریکاست.

نیک وودمن

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند+تصاویر

نیک وودمن بعد از فارغ التحصیلی یک پلتفرم بازی به نام Funbug را تاسیس کرد که علیرغم موفقیتش خیلی زود ورشکست شد. او پس از این شکست برای بهبودی به استرالیا رفت تا با دوستانش به موج سواری بروند. با تماشای موج سواران حرفه‌ای ایده خلق دوربین مسابقه‌ای به ذهنش رسید و در نتیجه کمپانی GoPro را تاسیس کرد که منجر به بیلیونر شدن نیک شد.

سوچیرو هوندا

جالب و خواندنی انسان موفق کیست ایده های ایلان ماسک ایده های پولساز ایده های خلاقانه مجله دانستنی ها بیوگرافی ثروتمندان جهان ایلان ماسک کیست بیوگرافی ایلان ماسک موفق ترین انسان های روی زمین

سوچیرو در یک خانواده بسیار فقیر بزرگ شده است و از زمان کودکی به پدرش کمک می‌کرد. او تحصیلات را بعد از مدرسه ادامه نداده و به عنوان یک مکانیک ساده کار کرده است. کار سوچیرو نصب موتور‌های قدیمی موتورسیکلت‌ها را نصب میکرده و همیشه آرزو می‌کرد بتواند روزی خودش بهترین موتورسیکلت‌ها با ابزار‌های گران قیمت بسازد.

اگر پیوسته اهدافتان را دنبال کنید رویا به حقیقت می‌پیوندد. بعد از مدت کوتاهی سوچیرو کمپانی هوندا را تاسیس کرد که امروزه بهترین موتورسیکت‌ها را که شهرت جهانی دارند تولید می‌کند.

منبع:بدونیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.